Един необикновенна любов

923 23 0
                                    

Аз съм Кейт и съм един обикновен тийнейджър,за възрастта си.На 15 съм и съм съвсем сама.Родителите ми починаха при катастрофа.Сега наистина ми е по-трудно от всякога,защото много ми липсват.Няма с кого да си споделя.Със сестра ми се преместихме в София,за да сме по-далеч от миналото.Записах се във Матемрическата Гимназия.Първият ден се запознах с едно много мило момиче на име Лия.Тя е със сини очи и къса руса коса.С приятелката ми се срещнахме в едно кафене "Салиери".Поръчахме си кафе и се заговорихме за момчета(това не е изненада за никой предполагам).Поискахме сметката и се запознахме с един чернокос красавец със пъстри очи и като го видях се влюбих в него.Казваше се Джон.Беше необикновен.Аз се изчервих и го попитах дали му трябва помощ,защото изглеждаше много изморен.Той ме попита къде е д-р Франц Вегелер.Аз отвърнах,че е в 409 кабинет.Помоли ме да го заведа до там и аз го направих.По-късно предложи утре да излезнем на кино.Аз му казох,че ще си помисля и си разменихме номерата.Вечерта ми звънна и аз вдигнах.Попита ме дали съм съгласна да се видим към 19:00,за да гледаме филм.Аз много се зарадвах и се съгласих.Той ме попита какъв филм ще гледаме.Аз му казох,че може да гледаме ужаси за да не бъде неловко.Вечерта бях направила шоколадов кейк.Сестра ми която е на 19 ме прегърна и каза,че утре ще излиза с приятеля си Адам.Тя се казваАнна и е една млада и красива дама със рижава коса и зелени като тревата очи.Аз и казах,че и аз ще излизам.Цяла вечер не спах заради срещата ни с Джон....

Тя и ТойWhere stories live. Discover now