След 6 часа ...
Операцията мина успешно,но крака ми беше с шина.Много ме болеше.След 30 минути аз бях заспала,а леля Бети бе дошла.Влезна в стаята и ме погали.След като се събудих тя ме попита:
Леля:Какво стана?Как си?
Аз:Ами аззз..добре съм.Излезнах навън,защото се задушавах и изведнъж както тичах се подхлъзнах и паднах.
Леля:Внимавай момичето ми.Боли ли те нещо?
Аз:Главата.Моля те извикай сестрата,за да ми даде хапче.
Леля:Добре.
Тя влезна в стаята и ми даде успокоително.След 6 дни излязох от болницата.Кракът все още ме болеше,но след 1 месец щяха да ми махнат шината.През този месец у нас идваха частни учители.По български,математика,история,английски,немски и по какво ли не.В часа по история говорихме за Древна Тракия.Урокът бе изключително интересен и увлечаващ.На следващият ден с Лия (приятелката ми от гимназията) се разходихме.Бях в инвалидна количка,защото не можеш много да си мърдам крака.Отидохме до магазина и видях момчето което преди харесвах.Като го видях си спомних как ходихме с приятелките ми до тях,за да го виждам.Едва не се разплаках.Той изглеждаше толйова щастлив.Помня как преди ме обиждаше и ме беше страх да го погледнав красивите му кафеви очи.Той ме видя и се обърна на другата страна сякаш не ме познава.Беше с приятелката си.Казваше и колко много я обича,а аз страдах като го гледах.
Аз:Хей!
Той:Ам..познаваме ли се?!
Аз:Аа да забравих да ти се представя.Приятно ми е Кейт Лоран,която обиждаше заедно с приятелите ти.Помниш ли?Или ако не сещаш да ти припомня.Много ме болеше когато ти говореше някои неща за мен,но разбира се това не се забравя лесно.
Той:Сетих се!Какво правиш тук?
Аз:Аз живея тук.Ти??
Той:И аз . Вчера се приместихме заедно с Елена.
В този момент аз се почувствах толкова зле.Тя излезна от магазина и като ни видя цялата почервеня от завист.Личеше и,че ме мрази.Дойде и ми каза:
Тя:Ей ти!Махай се от гаджето ми веднага.Знам,че си влюбена в него,но се махни веднага или аз ще го уредя болезнено.
-В този момент аз притисках ръцете си към сърцето и отидох до нея и я .....
ČTEŠ
Тя и Той
RomanceТова е една любовна история базирана на реален принцип.В историята има около 7% истина.Това са случки които са били преживени от мен или от мои близки хора.Надявам се да ви хареса!!