Дванайста глава

213 11 2
                                    

Той ме прегърна.Аз умирах от страх дори незнаех кой е.Изведнъж застанахме под небосвода и той ме целуна.Беше толкова сладко,но той се отдръпнс и се доближи до ухото ми и ми прошепна,че ме обича.Той си тръгнаи аз останах сама.Мислех си:

Двама бяхме.И няма смисъл.Причина дори за мойте сълзи.Дали съм влюбена или не.Истината е,че незнам какво да правя.

След 10 минути се прибрах вкъщи и как ми се искаше просто ей така да повтарям забавни моменти пак.Исках да говори ума ми,но за жалост говореше сърцето.На следващия ден тръгнах към училище.Сложих си слушалките и си пуснах някаква музика.Изведнъж ме пресрещна едно младо момче.Той ме изненада.Махна ми и тръгна към мен.Прегърна ме и не целуна.Аз имах чувства към него.Това явно бе моята съдба.Лошо ми стана.Щях да падна на земята.Имах мигрена.

Той:Добре ли си?

Аз:Ти кой си?

Той:Аз ли?Аз съм Зак.Приятно ми е!

Аз:Аз съм Кейт Лоран.И на мен.Снощи ти ли беше с мен?

Той:Да!Аз съм новото момче.От втори семестър.

Аз:Странно.!!.

Ти:Какво има?!?

Аз:Ти си странно хубав.Аммм.....извинявай,но съм искренна.

Той:Благодаря!Аз имам тренировка.

Аз:Хахааа!

Той:Какво?

Аз:Аз съм мажоретка.Главната мажоретка!

Той:Ахаам..Значи си известна и аз съм известен.Може да бъдем заедно.Ако си съгласна.

Аз:Амм...добре!Какъв час имаш сега?

Той:Немски със Г-жа Анн Берлонг.

Аз:Мм...и аз

Той ме целуна и тръгнахме към кабинета по немски.Видяхме Янна и Ерик.Те бяха гаджета.Интересното е ,че тя се прави на голямата работа, а не е.Той ме хвана за ръката пред тях,а аз му се усмихнах.Те дойдоха към нас.Тя ме прегърна и ме разпитаха.Дерек Жуус дойде.Това беше най-сладкото момче на света.Намигна ми,а аз му се усмихнах.Спря се при нас.Попита дали това е новото футболистче.Хвана ме за ръката и ми каза,че трябва да ме попита нещо.Каза ми,че иска да сме ........

Тя и ТойDonde viven las historias. Descúbrelo ahora