Отидох и я зашлевих.Тя побясня и влезна в колата.
Тя:Скъпи идваш ли?
Той:Амм..Да идвам
Аз:Чакай!Моля те спри!
Той:Каквоо?!!
Аз:Остани...моля те!
Той:После ще говорим...!!..
Аз:Окейй..
Тръгнах си разплакана,защото все още го обичах.Защо се питах аз.
Аз:Лия той я обича.Защо го харесвам до полуда??
Лия:Защото той те е белязал с нещо по-силно от теб.И това е любовта мила моя.Тръгнах все напред и не можех да се залъгвам повече.Исках пак да си го върна,но нямаше как.Харесваше ми парфюма му,гласа му,дрехите и всичко по него.Бях луда по него.След 2 часа Лия ме заведе вкъщи,за да си почина.Бях уморена дори и да дишам.Тя се разплака и ми каза,че Елена(приятелката на Иван) и е сестра.Като чух това щях да умра.Толкова болезнено беше.Избухнах в плач,защото той бе всичко за мен.Не исках да го виждам повече.Надявах се всичко да е приключило и да не го виждам повече.Тя си тръгна.На следващия ден отидохме в болницата,за да ми махат шинара.Леля и Лия бяха много щастливи,а аз просто бях в лошо настроение.Или дори можеше да се каже,че нямам настроение.Докторът ме повика и аз влезнах.Той махна шината бавно и ме прегледа.За щастие ми нямаше нищо на крака.Вече бях здрава,но не можех да стъпвам,защото някъде 1 месец не бях ходила.Докторът ми обясни,че трябва да ходя на рехабилитация.Препоръча ми една добра специалистка и си тръгнахме.Като се прибрах се изкъпах.След това легнах на леглото си и се замечтах.Малко след това съм заспала.Като се събудих видях до себе си Лия.Някой звънна на вратата.Лия слезна и се извика.Аз се изплаших.Отидох при нея и видях едно голямо мече и букет рози пред вратата.Изведнъж дойде и Иван.Прегърна ме и ми каза,че много съжалява за всичко.Аз се усмихнах чаровно.
Аз:Благодаря ти за всичко това.Много мило.
Той:Нама защо.Виж аз ще тръгвам.
Аз:Но защо??Моля те остани тук.
Той:Нее!!Няма.Тръгвам си.
Аз:Знаеш ли добре.
-Той хвана ръката ми и ми даде бележка.Той затвори вратата.Помолих Лия да ми донесе вода.Отворих бележката и в нея пишеше,че иска да се видим в бараката.Аз отидох и го видях.Той хвана ръката ми и ме ..... ❤❤❤❤
CITEȘTI
Тя и Той
DragosteТова е една любовна история базирана на реален принцип.В историята има около 7% истина.Това са случки които са били преживени от мен или от мои близки хора.Надявам се да ви хареса!!