december 14

113 14 9
                                    

Ajánlva lemonangelo kisasszonynak, akitől sűrűn bocsánatot kérünk a késés miatt...

M Á G L Y A R A K Á S

Hozzávalók (6 adaghoz)
- 12 db kifli
- 7.5 dl tej
- 21 dkg margarin (vagy vaj)
- 6 db tojás
- 18 dkg cukor
- 1.5 csomag vaníliás cukor/egy teáskanál vanília aroma
- 19.5 dkg mák
- 4.5 teáskanál fahéj
- 4.5 ek porcukor
- 4.5 teáskanál sárgabaracklekvár
- 3 közepes db alma

Elkészítés:

Will: Hey mindenki, itt Nico

Nico: és Will. Ma egy karácsonyi, de nem tipikus receptet hoztunk nektek.

Will: Most készítem el először, de Nico szerint nagyon finom.

Nico: imádom a mákot. Nagyon.

Will: Én annyira nem szeretem a mákot, de Nico annyira profin megcsinálja, hogy nyami.

Nico: lássunk is neki! egymás mellé teszi az összetevőket Will, én instruállak, te csináld!

Will: Okés. néz rá izgatottan

Nico: szóval! Az összetevőket fent tudjátok olvasni, úgyhogy kezdjük is el!

1. Elsőként vegyél elő egy vágódeszkát és egy szimpatikus kést, majd a száraz, vagy félig száraz kifliket karikázd fel.

Tipp: szépen karikázd, különben olyan lesz, mint egy kupac trutyi, az pedig nem gusztusos.

Will: elővesz mindent, majd irtó lassan kezdi vágni a kiflit Így?

Nico: ne kapkodj dünnyög Igen, nagyjából egyforma vastagságú szeletekre vágd.

Will: bólogat, majd mikor kész, kíváncsian néz le Nicóra, hogy folytassa És most?

Nico: okés böngészi a receptet

2. Most jöhet egy szép lábas. Öntsd bele a tejet, tedd bele a vaníliás cukrot és lassú tűzön forrald fel.

Tipp: folyamatosan kevergesd, hogy ne égjen oda!

Tipp: ha darált vaníliás cukrot használsz, gyorsabban felolvady de használhatsz sima vaníliás cukrot is.

Will: Van itthon vaníliás cukor? keresgél

Nico: uhum, a kamrában olvas Nézd meg, a kék fakkban!

Will: keresgél Nem kapom. szól ki Ja, de, mégis. kijön, majd beleönti a tejet a lábasba, s kavarni kezdi

Nico: megvan? szaglászik

Will: Japp beleönti a vaníliás cukrot is

Nico: rendben!

3. Tedd félre ezt a kis tejes egyveleget és térjünk az a következő lépésre! Válaszd szét a tojásokat, a sárgáját tedd egy tálba, majd add hozzá az apróra kockázatot margarint, vagy vajat, valamint a kristálycukrot, aztán keverd habosra!

Tipp: próbáld elkerülni, hogy teljesen kihűljön a tej, a legjobb, ha langyos marad.

Tipp: a tojásokat úgy válaszd szét, ahogy a mézeskalács receptnél írtam!
Tipp: használj robotgépet! Hidd el, hálás leszel érte...

Adventi kalendáriumDonde viven las historias. Descúbrelo ahora