8 dalis Netikiu tavimi

2 0 0
                                    

Jis žvelgė pavymui,kaip ji kyla laiptais pasiimti daiktų kuriuos jau vakar susidėjo.
Ji nusileido apsikabino visus atsisveikindama..
-Dėkui už viską tarė Sofija ir nepaisant Atimo bandymo sustabdyti ją, ji išėjo Deimonas taip pat.
Jų pasiimti atvyko limuzinas.Jie susėdo kartu ir netarę nei žodžio pajudėjo..su Magija persikėlė į sostinę..Ten kur nebuvo paprastų žmonių vien magai ir burtininkai žinoma buvo jų keletas ir mišrių bet mažai..
-Sofija?
-Kas?
-Jau atvykome.
-tai gerai.
Ir jai išlipus prieš ją atsivėrė begalo gražus vaizdas.Sodas bei ežeras šalia ir žinoma rūmai.Viskas apsaugota magija todėl išlaikė savo senovinį stilių.
-Aš čia gyvensiu?
-Taip su manim
-kodėl negalim atskirai?
-tu neturi teisės rinktis,be to saugumo sumetimais.
-Kur Tima?
-Tikrai tau niekas daugiau nerūpi?
-Turi omenyje tave?ne tu man nerūpiiii....ar taip norėčiau pasakyti ,bet aš esu sutrikusi tad savo mintis pasilaikysiu sau.
-Kaip panorėsi.keliaukime į vidų.
 
Įžengę į erdvią salę šalia buvo laiptai kylantys iš abiejų pusių į viršų.Kaip derama princui jį pasitiko tarnai.

-jūsų didenybe,laukėme jūsų.pratarė butleris.Ir staigiai sustingo..
Deimono žvilgsnis buvo ledinis.
-Kaip drįsti nepasveikinti mano kompanijonės?nori mirti?
-atsiprašau,daugiau ši klaida nepasikartos.
-Aišku.Palydėkit ją į jos kambarį.Ir paruoškit ją vakarienei.
-Taip valdove.

Sofija stovėjo ir vis dar buvo apšalusi.kur ji atsidūrė?ir kas jos laukia sunku pasakyti...
Ir ji tarnų lydima lipo laiptais aukštyn ,net nepažvelgdama į Deimoną kuris nulydėjo ją akimis.

Kambarys buvo princesės stiliaus Sofijai beliko tik atsidusti.Ant lovos miegojo Tima.
-mažyle?ar tau viskas gerai?
-mmmmm ši silpnai pramerkė akis.mama?
-taip mama.ir tvirtai ją apkabino džiaugdamasis jog ji gyva ir sveika.

Ši sėdėjo ant lovos.buvo antram aukšte.Kai staigiai atsivėrė langas ir pro jį įskrido tamsus šešėlis.su apsiaustu ir visa kita...Tuoj pat užmigdė dar nespėjusia sureguoti Sofiją ir išsinešė ją pro langą.Tima klykė Deimonas įsiuto.Jo princesę pagrobė....

Ir vėl tie angelaiWhere stories live. Discover now