Düt dütt!
Yarı smut gibi bir şey var rahatsız olanlar bu bölümü geçebilir!
Düt dütt!
×××
Kapıyı açtığımda elinde yastık ve üzerinde çizgili pijamasıyla gözleri dolu dolu olmuş Taehyung'u görmemle yutkunmuştum. Kapıyı onun geçebileceği şekilde araladığımda içeri geçmiş ve kapıyı arkasında kapatarak yatağa uzanışını izledim.
"Ahh, kremlerim burada sabah ağrı kesici attım ama ağrısı çok geçmedi. İlk uyandığım kadar ağrımıyor ama yinede canım acıyor. Off," dedikleriyle kafamı sallamış ve yanına ilerleyip çift kişilik yatağın sağ tarafına diz çökerek oturmuştum.
Getirdiği yastığı karnına yatay bir şekilde yerleştirmiş ve yataktaki boştaki yastıklardan birine kafasını gömmüştü. Ellerim ne yapacağımı bilemezcesine dizlerime koymuş ve olanları idrak etmeye çalışıyordum. Üzerinde dünden kalan izlerimi gördükçe utanıyor ve kaçacak delik arıyordum.
"Jungkook, öyle otur diye gelmedim bana krem süreceksin. Hadii!" Mızmızlandığında kafamı sallamış ve getirdiği kenarda duran kremleri elime almıştım. Hem ağrı kesici hemde kas gevşeltici gördüğümde kaşlarımı çatarak ona döndüm.
"İkisini de aynı anda mı süreceğim?" Sorumla tıslamış ve kafasını olumsuzca sallamıştı. Her acıyla tısladığında gözlerim dolmuş ve canım yanmıştı.
Dün yaşanılanlar baştan sonra utanç verici bir şeydi. Bunu yaptığıma inanamıyordum. Tanrım!
"Hayır, kas gevşelticiyi sırtıma sürmen gerek. Boynum tutulmuş sanırım anlamadım, dün iyi ki bi içtim her şey bugüne denk geldi Tanrımm! İçkiden nefret ediyorum!" Şikayetleri ardı arkası kesilmezken üzerindeki pijamanın arkasını kaldırmıştım.
"Bekle önümü çözeyim daha rahat masaj yaparsın." dedikleriyle sertçe yutkunmuş ve kafamı sallarken gözlerimi kaçırmıştım.
Önümde ben gibi diz çökerek oturur hale geldiğinde pijamasınının iliklerini çözerken ona yardım etmiştim. Sonunda karşımda üstü çıplak bir şekilde yattığında elleriyle altındaki pijamasını da dizlerine kadar indirmiş ve aynı pozisyonda benim masaj yapmamı bekliyordu.
Boğazımı temizleyerek elime kas gevşelticiden biraz almış ve sırtını ovmaya başlamıştım. Yaptığım masaj sayesinde rahatlamaya benzer kısık sesle inlediğinde dün gece aklıma dolduğunda ne yapacağımı bilemeden paniklemiştim.
"Ahh, siktir Jeon acıyor yavaş sür biraz." dedikleriyle kaşlarımı çatmış ve kendime gelmeye çalışmıştım.
"Tamam, özür dilerim." Konuşmamla sesimin derinleştiğini fark ettikten sonra hemen boğazımı temizlemiştim.
Kas gevşelticiyi güzelce sırtına yedirdikten sonra elime ağrı kesiciyi almış ve bel kıvrımına bolca dökmüştüm. Bunu yapmamla tekrar kısık sesle inlediğinde içimden bir şeylerin kayıp gittiğini hissettim.
Elleri baksırını bulduğunda onu da dizlerine indirmiş ve ne yapmam gerektiğini bilememiştim. Şaşkınca ona baktığımda o umursamadan uzanmaya devam etmiş ve sızlanmaya başlamıştı. Belinde duran kremi elime alarak kalçalarına elimi koyduğumda kalbim çok hızlanmıştı.
"Hyung, bundan emin miyiz? Kendin yapamaz mısın?" Sorumla sızlanmaya devam ettiğinde kafamı olumluca sallamış ve çektiğim ellerimi tekrar kalçalarına yerleştirmiştim.
Yavaşça ovmaya başladığımda hissettiğim yumuşaklık beni etkiliyor ve heyecanlanmama neden oluyordu. Nefeslerim sıklaşmış ve titremeye başlamıştım. Sakin olmalıydım Tanrım!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Paradise | таэкөөк ✓
FanficBTS üyesi Kim Taehyung feminendi, BTS'in arka dansçısı Jeon Jungkook ise bunu yeni öğreniyordu. · Texting · Angst değildir · 3.12.20 - 2.03.21