' 13

10.1K 699 280
                                    

Düt düüt!

M bölüm.

Düt düüt!

×××

Kapım tıklandığında ayaklanmış ve kapımı açmaya gitmiştim. Kapıyı açar açmaz kollarıma giren Taehyung'la neye uğradığımı şaşırdığımda hızlıca kapıyı kapatmış ve gülümsemiştim.

Kolları sıkıca boynuma sarılıyor ve neredeyse bir bütün olacakmışız gibi bedenini bedenime yapıştırıyordu. Ellerim belini bulduğunda bende aynı şekilde karşılık verdiğimde kafasını sol omzuma yatırdığında benimden öptüğünü hissetmiştim.

"Kookiee, seni özledim..." Mızmızlanarak burnunu boynuma sürttüğünde elimde olmadan kıkırdamıştım.

Kafasını omzumdan kaldırmış ve yüz yüze gelecek şekile geldiğinde bana bakmış ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurmuştu. Yaptığıyla şaşırmış ne yapacağımı bilememiştim. Şaşkınca ona baktığımda önümde kıkırdayarak çenemdeki küçük noktayı öpmüştü bu sefer.

"Sen ne hakkında konuşacaktın hyung?" Sorumla kafasını olumsuzca sallamış ve kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.

"Yorgun olduğunu söylediğin için konuşmayı sabaha erteleyip yorgunluğunu almaya karar verdim." dedikleriyle kaşlarımı biraz daha çartığımda dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırdığında bu sefer çabucak kaçmasına izin vermemiş ve belinde duran ellerimi sıkıştırarak onu biraz daha kendime çekmiştim.

Memnunca gülümseyerek mırıltılar çıkardığında bende gülümsemiş ve ayrılmamıza sebep olmuştum.

"Yorgunluğumu nasıl alacaksın?" Sorumla omuz silkmiş ve beni yatağın önüne sürüklediğinde üzerini inceleme fırsatı bulabilmiştim. Geçen gün yanıma gelip ona krem sürdüğüm pijamayla geldiğini gördüğümde anlamsızca gülümsedim.

Karşıma geçip giydiğim beyaz tişörtümün eteklerinden tutmuş ve bir anda çıkardığında şaşırmıştım. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken dudakları tekrar dudaklarımı bulmuştu. Ellerim sanki ezbere nerede olacaklarını biliyormuş gibi belini bulduğunda onu kendime çekip aramızdaki mesafeyi de sıfırlamıştım.

"Yorgunluğunu almamı bekle Kookie~" Flörtöz çıkan sesine karşı kıkırdadığımda kafasını biraz evvelki gibi boynuma yönlendirdiğinde bu sefer masum öpücüklerden ziyade daha sert öpüyor aynı zamanda da emiyordu.

Ellerim gömlekli pijamasının içine girdiğinde oralarda bir gezintiye çıktığında kısık sesle inlemişti. Ellerim aynı yerde dolanmaya devam ederken Taehyung benden ayrılmış ve sızlanmaya başlamıştı. Bedenini bana biraz daha bastıyor ve sızlanmalarının arasında kısıkça inlemeye başladığında dokunduğum yerin onu tahrik ettiğini anlamıştım.

Ellerimden biriyle omzuma gömdüğü kafasını kaldırdığımda dudaklarımı ona bastırdım. Kollarını boynuma doladığında ani bir hareketle kucağıma çıkmış ve ellerim arasından kayarak kalçalarını tutmak zorunda kalmıştım. Ellerimle kalçalarını sıktığımda kucağımda sekerek kasıklarıma çarpmış ve sessizce inlemiştim.

Yaptığımız şeyin yanlış olduğunu içimdeki bir ses bas vas bağırdığında içimdeki suçluluk duygu fazlalaştığından ondan ayrıldım. Kaşlarını çatarak bana baktığında onu yatağa bırakmış ve yere düşen tişörtümü almak için adım atmıştım ki Taehyung sağ bileğimden tutarak bana engel olmuştu.

"Hey, napıyorsun?" Sorusuyla kaşlarımı çatmış ve ona bakmıştım.

"Sence? Taehyung bu doğru değil." Kızgınca söylenmemle o da kaşlarını çattığında beni karşısına çekerek oturmamı sağladığında kucağıma yerleşmişti.

Dark Paradise | таэкөөк ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin