M bölüm.
Yazdığım en boktan m bölüm falan sanırım.
Neyse, iyi okumalar!
*
Kapıyı açtığımda karşımda saçlarını dalgalandırmış, hafif makyajlı haliyle içeri hızlıca giren Taehyung'u gördüğümde kaşlarımı istemsizce çatmıştım. Kapıyı kapattıktan sonra ona döndüğümde beyaz bol yarım bir uzun kollu, altında ise siyah pileli etek giydiğini gördüğümde şaşırmıştım. Ne yapacağımı bilemezcesine ona baktığımda beyaz ayakkabılarını çıkarıp kenarda otelin bıraktığı terlikleri giymiş ve yatağıma oturmuştu.
"Bir şey demeyecek misin?" Bacaklarını birbiri üstüne atmış ve ellerini de destek amaçlı yatağa yasladığında etkilenmiştim.
"Ne demeliyim?" Giydiği etek boyu yeterince kısa olduğu için oturduğunda etek biraz daha toplanmış ve bacaklarını çırılçıplak bırakıyordu. Ellerimi giydiğim koyu gri hambok'un ceplerine koyarak ona bakmaya çalışmıştım.
"Yanıma gel." dedikleriyle yanına oturduğumda kucağıma oturmuştu. Ellerim belini bulduğunda yerinde biraz kıpırdandıktan sonra dudaklarıma küçük bir öpücük bırakmıştı.
"Sadece oturalım diye çağırmıştım ama pek oturamayacağız sanırım, hm?" derinleşen sesime kıkırdadığında kolları boynuma dolandı.
"Sanırım ben senin yanında boş oturmayı sevmiyorum." dedikleriyle gülümsemiş ve kafamı boyun girintisine sokarak orayı soluksuz öpmüştüm.
"Dur, huyulanıyorum d-dur!" Gülerken söylemeye çalıştığı şeylerle bende gülümsemiş ve kollarımı sıkılaştırarak ayağa kalkmıştım. Yatağın uç tarafına geçerek yatağın ortasına ilerlemiş ve onu yatağa yatırmıştım.
Ayakkabılarımı çıkararak tekrar üzerine eğildiğimde tekrar kıkırdamış ve yakalarımdan tutarak beni kendine çekmişti. Dudağıma kondurduğu küçük öpücükler bir süre sonra derinleştiğinde ellerim kazağının içine girerek vücudunu keşfe çıkmıştı. Ondan ayrıldığımda mızmızlanmış ve gülümseyerek kafamı tekrar boyun girintisine sokmuştum. Elleri kazağımın yakalarından ayrılıp saçlarıma yerleştiğinde boynunda kalıcı iz bırakmamaya çalışıyordum.
Vücudunu keşfe dalmış ellerimle kazağının ucunu tutarak üzerinden çıkardığımda biraz daha aşağılara inmiştim. Sol göğüs ucunu dişlerimle çekiştirirken sol elimle de belinden tahrik olduğu yeri okşamaya devam ettim.
"Siktir Jeongguk, ahh!" Ona daha dokunmadan altımda inleyerek kıvranıyor ve kendini bana bastırmaya çalışıyordu. Saçlarımdaki elleri rahat durmuyor ve saçlarımı çekiştiriyordu. Göğüs ucundan ayrılarak tekrar dudaklarına kapandığımda bedenlerimizin arasındaki mesafeyi biraz daha kapattım. Bacakları bu harektimle belime sıkıca dolandığında kendimi ona bastırmıştım.
İkimzide sesli bir inlemeyle ayrıldığımızda Taehyung üzerimdeki kazağı çıkararak üzerime çıkmıştı. Altındaki etekle kucağımda kalçalarını kıvırtıyor ve bedenimde küçük izler bırakmaya çalışıyordu. Ellerim belini bulduğunda onu kendime bastırdığımda ikimizinde inlemesine neden olmuştum.
Dudaklarını bedenimden ayırdığında üstümde havalanmış ve giydiğim iç çamaşırıyla altımdakileri çıkarmıştı. Kendi giydiklerinide çıkaracakken ellerim bileklerini bulduğunda onları eteğinden ayırmış ve elimi eteğinin içine yollayarak iç çamaşırını çıkarmıştım.
"Eteğini çıkarma." dediklerimle sinsice gülmüş ve etekğinin uçlarını kalçalarını çıplak bırakacak şekilde toplayıp penisimin üzerine oturmuştu. Yaptığı şeyle sessizce inlemiş ve kıvırtmasına yardımcı olmuştum. Ellerim belinden ayrıldığında penisimin ucundaki girişine orta parmağımı yolladığımda biraz havalanarak tiz bir çığlık atmıştı. Sızdıran penisim ve kendi zevk suyuyla ıslanmış deliğine parmağımı biraz daha itip hassas noktasını bulmamla deliğini biraz daha genişlettiğimde penisimi değilinin ucuna konumlandırmış ve üzerime oturmasını sağlamıştım. Üzerimde sayısız kez havalanıyor ve kendini bana bastırıyordu. Eteğinin altından sertleşmiş penisini sol elimle çekiştirdiğimde sağ elimlede kalçasını yoğrumaya başladım.
Bir süre sonra üzerimde hızlandığında ona yardımcı olmak için ellerim beline yerleşmişti. Dakikalardır içindeki küçük et parçasını eziyor ve onun delirmesine sebep oluyordum. Yorulduğunu fark ettiğimde onu altıma almış ve git gellerime devam etmiştim. Bacakalrını belime dolamış ve kendini bana bastırdığında dudaklarına kapanarak son kez kendimi içine ittiğimde penisimin hepsini içine almıştı. Çığlık atarcasına birbirimize inlediğimizde ondan ayrılmıştım. Penisimin hepsi hâlâ içindeyken karnıma boşaldığında altımda sızlanıyor ve kendini bana itiyordu.
Yüzüne küçük buselerimi kondurmaya devam ettiğimde göz yaşaları arkası kesilmeden yanaklarına düşüyordu. Elleri terden dolayı sırıl sıklam olmuş saçlarımı çekiştiriyor ve altımda sızlanmaya devam ediyordu.
Bir kez daha içine kendimi ittiğimde büyük bir çığlık atmasını önleyememiştim. Sona geldiğimi fark ettiğimde ellerini havalanmış kalçasına indirdiğimde kıvırtmasını sağladığımda içine boşalmıştım.
Bir anda kendimi aşağıda bulduğumda Taehyung bacaklarını bacaklarımın yanıan yerleştirmiş ellerini kirli karın kaslarımın üzerine koyarak biraz kıpırdanmış ve içine tamamen boşalmamı sağladığıında ayaklanmıştı. Ne yaptığına baktığımda eteğini çıkarmış ve tekrar kucağıma oturduğunda penisimi eline alarak birkaç kere çekiştirmişti.
"Bir daha sevişmeyeceğiz Taehyung penisimi rahat bırak." dediklerime alayla gülmüş ve sertleşmeye başlayan penisimi içine aldığında acıyla inlemiş ve gözleri dolmuştu. Biraz yerinde kıpırdandığında rahat bir şekilde oturduğunda ağzımı açacakken dudaklarını dudaklarıma bastırıp kalçalarını sıkıştırmıştı. Bunu yapmasıyla ağzına inlediğimde tekrar derin bir öpüşmeye başlamıştık.
Tekrar üzerimde sekmeye başladığında tıslamış ve oturur hale geldiğimde onu belinden tutrarak dudaklarımı vücudunda gezdirdiğimde kollarını boynuma sararak kendini bana bastırıyordu. Üzerimde sekmeyi bırakıp beni kendinden ayrıdığında ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
"Uzan." dedikleriyle yatakta kendimi kaydırdığımda dizleri üstünte sırtını bana dönerek tekrar kucağıma oturduğunda bu sefer üzerimde biraz daha hızlı sekmeye başlamıştı. Derin nefeslerim arasında ellerim kalçalarını bulduğunda iki dolgun kalçayı elimle ayırmış ve daha rahat gir çık yapmasını sağlamıştım. Bir süre daha öyle kaldığımızda kendini çekiştirdiğini fark ettiğimde gülümseyerek kendimi biraz daha ona ittiğimde bende boşalmıştım. İçindeyken biraz daha kıpırdanmış ve sonunda da emekleyerek yanıma uzanmıştı. Küçük bir bebek gibi kollarımın arasına girdiğinde onu kendime çekmiş ve yüzüne küçük öpücükler kondurmaya devam etmiştim.
"Duş almalıyız," dediklerimle iç geçmiş ve gözlerini kapatmıştı.
"Çok yorgunum..." Sessizce mırıldandığında kafamı sallayarak bedenlerimizi ayırmış ve onun tarafına geçerek onu kucağıma alarak banyoya ilerlemiştim.
Kısa bir duşun ardından Taehyung'u durulanması için banyoda tek bırakarak odaya döndüğümde yatağın çarşaflarını değiştirmiş ve banyodan çıkan Taehyung ile gülümseyerek onu kendime çekmiştim.
Temiz kokusuyla gülümsememi bülütmüş ve üzerindeki bornozu çıkardığımda ikimizi de çıplak bir şekilde yatağa yatırdım. Hemen kollarımın arasına girdiğinde ona sıkıca sarılmış ve saçlarına küçük öpücükler kondurarak onu uyutmuştum.
×××
Bölüm sonu.
15.12.20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Paradise | таэкөөк ✓
FanfictionBTS üyesi Kim Taehyung feminendi, BTS'in arka dansçısı Jeon Jungkook ise bunu yeni öğreniyordu. · Texting · Angst değildir · 3.12.20 - 2.03.21