-Çisiiiiiiiil !!!! Hadi uyan geç kalıcaksın bugün üniversite sınavına giriyorsun sen hala uyuyorsun kalk artık.
-Tamam anne kalkıyorum bağırmaa.
Sallana sallana yataktan kalktım güneş ve mısrayla bütün gece skypedan konuştuğumuz için uyanmak benim için baya zordu.Güneş, benim 5 yıllık arkadaşım herşeyim tabi mısrayla 4 yıldır tanışıyoruz ama onunda benim için güneşten farkı yok.Daha fazla annemden azar işitmeden gidip rutin işlerimi yaptım.Evet bugün sınavım var ama ben rahat biriyim onun için stres yapmıyorum. Dolabımın karşısına geçtim kot pantolonumu ve beyaz tshortumu giydim, gözlerimede rimel sürdüm öyle aman aman makyaj yapan biri değilim makyaj yapmayı da pek sevmem zaten. Yavaş adımlarla aşağıya indim bütün ev halkı toplanmış beni bekliyor.Babam,annem,abim.
-Çisil kızım ne bu rahatlık yavaş yavaş geliyorsun az hızlan geç kalıyoruz.
-Tamam baba siz çıkın ayakkabılarımı giyip geliyorum.
Ayakkabılarımı giyip arabaya doğru yürümeye başladım.
-Bücür nasıl hissediyosun?
-Abii 18 yaşındayım artık bücür demeyi kesermisin ? İyi hissediyorum.
-Hayır kesmicem 25 yaşında olsan bile sana bücür demeye devam edicem.
Tam cevap vericektim ki telefonum çalmaya başladı Mısra arıyor.
-Efendim mısra?
-Çisil? Naber?
-Ben iyiyim de sana noldu?
-Kızım felaket stres yaptım yapamazsam diye çok korkuyorum.
-Korkma sen ineksin halledersin diyip gülmeye başladım.Ben güldükçe o daha fazla kızıyor bana.
-Çisil dövücem ama kızım seni de biliyoruz ağlamıcan ağlamıcan sınav kağıdı önüne konar konmaz ağlamaya başlıcaksın.
Ah evet çok iyi tanıyor beni.Öbür hatta Güneş arıyor.
-Mısra kapatıyorum güneş arıyor öptüm.
-Tamam görüşürüz diyince kapatıp güneşin aramasını açtım. Açmaz olaydım.
-Çiiisiiiiil!!!! Diye cırladı yeminle tescilli mal.
-Kızım ne cırlıyosun kulağımın dibinde gerizekalı.
-Sus çisil nerdesin?
-Acaba nerde olabilirim? Düşün bakalım ya da sus sen yoldayım noldu?
-Merak ettim sınavdan sonra birşeyler yapalım mısra ,sen ,ben.
-Tamam yaparız bişey diyomusun?
-Sınava girince sakın ağlama dicem ama ağlıcaksın diyip kahkaha attı. Tam cevap vereceğim sırada suratıma kapattı ah güneş sıçtım ağzına.Telefonumu kapatıp cebime koydum.Bi baktım okula gelmişiz bile.
-Kızım
-Efendim anne?
-Sen şimdi sakin duruyosun ama sınavda heyecan yapıcaksın sakin ol, soruları dikkatli oku, stres yapma, su iç, saatine bak, sakın erken çıkm....
-Ay anne yeter anladım tamam.
Annem babam abim hepsi bir ağızdan "başarılar" diyince teker teker yanaklarını öpüp kapıdan girdim.Sakin ol çisil, stres yapma, başarabilirsin.
3 Saat Sonra
Aynada kendime baktım fazlasıyla kırmızı ve şişmiş olan gözlerim mükemmel gerçekten.Kızım ne diye ağlarsın ki her sınavda yapıyosun bunu. İç ses bi sus allahını seviyosan ya. İç sesimle kavga etmem annemin gelmesiyle son buldu.