Senin Canın Yandıkça Benim de Yanıyor Zeynep..

1.7K 44 14
                                    

Şuan camların üstüne düşeli 2 saat oldu. Onur'un yine sinirli bakışları üstümdeydi. Aslında haklıydı,yine başıma buyrukluk yaptım. Ve sonucunda kolumun üstüne dikiş atılmıştı.

—Ya ben anlamıyorum,Zeynep bi bildiğimiz var ki sen indirmiyorduk. Sen bu hikayenin başından beri böyle başına buyruksun. Dedi Onur sinirle.

—Ya ben ne biliyim,böyle olacağını.

—Bilmiyorsan, dediğimi yapacaksın. Dedi bağırarak.

—Onur bana bağırma. Dedim.

—Abi tamam bağırma kıza zaten canı acıyor. Dedi Mert Onur'u sakinleştirmeye çalışarak

—Mert anlamıyosunuz, o kıza aşık olan siz değilsiniz benim,onun canı ne kadar yanıyosa bin katıda benim yanıyor. Dedi Onur bana bakarak.

İzmir ile Mine bana bişey anlatmak ister gibi bakıyorlardı. "Ne?" Anlamında başımı salladım. Fısıldıyarak
—Git,sarıl. Uzunca Onur'a baktım. Sonra ayağa kalkmaya yeltendim fakat dizlerim acıyordu, acımasına rağmen umursamadan Onur'a ilerlerken başını yasladığı baş orta parmağı ve yüzük parmağını başından uzaklaştırıldı. Başını kaldırıp beni yürürken gördüğü an ayaklandı.

—Zeynep ne yapıyorsun?

—Sarılıcam,dedim omuz silkerek. Sonra uzun uzun sarıldım. Başımı göğsünden kaldırdı çenemi tutarak yüzüne baktırdı.

—Güzelim,anlamıyor musun? Sana zarar geldikçe ben deliriyorum. Dedi sanki pili bitmiş bir şekilde.

—Özür dilerim. Dedim suçlu hissettmiş bir ifadeyle. 

— Hadi gençler,yemeğe gelin. Diye seslendi Zuhal Annem.

—Tamam anne,geliyoruzz. Diye cevap verdi Onur eli omzumda şekilde mutfağa doğru ilerledik yemek yedik.

—Hadi film izleyelim,dedi Burak.

—Hadii, dedim heycanla.

—Biz mısır patlatalım,sizde film seçin olur mu ? Dedi İzmir.

—Olur. Diye yanıtladı Ege.

Mısır patlatık,Onlarda bilin bakalım ne seçmişlerdi."Titanic" Bizimde günümüz böylece bitti..

Canlarım yine ben bir karar aldım. Kısa ama sık bölüm atmaya karar verdim.

Oylamayı yorum atmayı unutmayın 😊.

SİZLERİ ÇOOK SEVİYORUMM💓💓

 No26/Karantina/3391 km Birleşim kitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin