1

448 22 7
                                    

Lisa'dan

   -"Aaa Jennie uyan artık."
Bu tanımadığım ses de kimindi? Gözlerimi yavaşça açtım.
   Tanımadığım bir kız eğilmiş yüzüme bakıyordu.
-"Alarmını kurmayı ne zaman öğreneceksin, her defasında seni ben uyandıramam."
    Kimdi bu kız? Birden elini alnıma koydu.
-"Ateşin mi var Jennie?"
-"NE JENNIE'Sİ BEN JENNİE DEĞİLİM!"
-"Aynen tamam ben de Jisoo değilim, hadi hazırlan bekliyorum seni."
    Niye bu kız ısrarla bana Jennie demeye devam ediyordu. Hemen ayağa kalktım, aynaya doğru ilerledim. Aynaya baktığımda şok olmuştum. Bambaşka bir suratım vardı, sesim bile değişmişti. Kendimi tanımıyordum.
     Ben öylece ayakta dikilirken Jisoo isimli kız geldi.
-"Hala hazırlanmadın mı?"
-"Ha-hayır."dedim.
-"Tamam bugün okula gelme, hiç kendinde durmuyorsun."
      Zaten kendimde değilim diye düşünmeden edemedim, bambaşka bir bedende bambaşka bir odadaydım.
      Evi dolaştım ancak hiçbir şey bulamadım kendime ait. Nasıl bir rüyaydı bu böyle? Jisoo'yu bekledim ona sormak istediğim şeyler vardı ama o gelmedi. Ben de uyumaya karar verdim.
       Sabah odamda uyanmıştım. Gülmeden edemedim, odamı bu kadar özleyeceğim aklıma gelmezdi. Hemen aynaya baktım kendi bedenimdeydim.
      Daha sonra bir kağıt dikkatimi çekti, masamın üzerinde duruyordu. Yavaşça kağıdı elime aldım.
"Ben Jennie." yazıyordu sadece...

Never Be Me~JenLisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin