Kapitel 5
Saras perspektiv
Jag och Oscar bestämde oss för att simma med dom andra så dom inte misstänker något av det vi gjorde.
Vi simmade litte och bestämde oss för att äta "supway" min favorit tänkte jag.
Vi har ätit klart och köp marshmallow för att vi ska stanna här halva natten.
Vi gick till baka till vår grejer.
-Vad fan hände med våra saker? Skrek Omar och Ogge.
Jag och Oscar kollade på varandra och skrattade hjäl.-Vi ska vissa er sa Omar och Ogge som sprang efter oss.
Ogge kunnde ta tag i min arm så jag ramlade omkull han började sittlade mig.
-Nej hahahaha sluta .... Hjälp skrek/skrattade jag.
-Vem är bäst? Frågade Ogge.
-Du.. Hahah du är hahha bäst fick jag ur mig innan han släppte.
Omar låg på Oscar och kittlade honom också.
Jag skrattade åt minnet.*************
Vi grillade marshmallow och berättade massa spök historier.
Jag var rädd med när Omar försöker hitta på en bra så likas han inte set får mig att skratta.-Vi kör saning eller konka sa Felix som förslag.
-Okej svarade alla i kört
Vi snurrade runt den och jag fick inte göra något det var det bästa för mig.
T.e.xOgge fick en puss av Omar.
-Taskigt Sara byhövde inte göra något sa Omar surt.
-Haha för att jag är bäst retade jag honom.-Vi kör så att Sara göra både saning och konka och vi låttar ut vem som kommer fråga henne och ga vad hon ska säga sa Ogge som förslag.
Vi låttade ut och det blev Omar fan, hab kommer förstöra mitt liv.
Jag skrattade litte för mina tankar.-Okej, börjar med saning. Hur många pojkvänner hadde du? Frågade han.
Frågan gjorde så att jag blev var i helka kroppen.-Två svarade jag utan att tänka.
-Vad heter dom? Frågade Omar nyficken det fick mig att börja svetas.
-Båda var falska mumlade jag fram. Jag svarade det för att slippa säga namnet.
-Vrf vilka idioter som lämnar en sån snygg tjej sa Omar argt.
Jag skrattade litte.
-Men tror du på att det finns någor som heter kärlek? Asså jag menar jag har en kompis som inte tro på kärlek grund att det hände henne liknande sa Omar ledsamt.
-Jag tror på inget som heter kärlek. Man kan inte lita på folk i nu tiden sa jag.
-Kan vi ta konka nu? Frågade Felix otåligt för att han vet att vi pratar om honom och att Omar sa att han är en idiot.
-Du ska kyssa Felix sa med en stor elak flin
----------------------------------
Vad tycker ni? Vad tror ni att det kommer hända? Skriv och rösta!.Puss/Sara😘
YOU ARE READING
Värför jag? ~The Fooo~
FanfictionJag är Sara Enestad som är 16 år. Jag blev lurad i säng av en kille som heter Felix. En dag när jag skulle träffa min Brors kompisar som är med i hans pojkband The Fooo märker jag att...