Kapitel 6
(Lyssna på J.Rice thank you for the broken heart för att ha med upp levelse i novellen)Saras perspektiv
Jag måste kyssa Felix tänk om dom misstänker något? Det vill jag inte.
Jag gick med bestämda steg mot honom. Felix stälde sig upp när jag ståg fram för honom.
Han kollade på mig osäker sen börjde han sig fram.
Han kysste mig om jag ska inte ljuga så var kysset perfekt.-Ni byhöver inte hångla sa Omar retsamt.
Jag avbröt kysset och och vände mig om mot Omar.-Nöjd? Frågade jag argt.
-Värför arg lugn sa han med en elak flin.
-Inte alls sa jag lugnt.
Vi satt och grillade marshmallow
och Omar försökte skrämma mig.-Försök inte Omar sa jag mot honom. Han gav mig en sur blick och jag skrattade litte.
Jag stälde mig upp.-Jag tar en runda vid stranden sa jag och med bestämmda steg gick jag mot stranden.
Jag tog av mig skorna och började gå i vattnet.
Varma vinden slog mot min kropp det var så könt jag ville bara ha det så hella livet inget problem inget krossade hjärta.Jag satte mig på strande igen, jag tog på mig mina skor och sätte kvar där en stund.
-Visst är det könt? Frågade Ogge som satte sig bredvid mig nyss.
-Ja jätte könt svarade jag kort.
-Jag kom för att säga att klockan är 01:40 vi ska åka hem igen sa han och stälde sig upp det gjorde jag med.
Vi gick mot killarnas hål.
Jag tog min väska och vi började gå mot "mopederna".
Vi hälsa de varandra hejdå och körde iväg.******************
jag tog upp min dagbock och skrev vad som hände idag.
----------------------------------------------
Vad tycker ni? Rösta och komentera om jag ska förtsätta.Puss/Sara😘
STAI LEGGENDO
Värför jag? ~The Fooo~
FanfictionJag är Sara Enestad som är 16 år. Jag blev lurad i säng av en kille som heter Felix. En dag när jag skulle träffa min Brors kompisar som är med i hans pojkband The Fooo märker jag att...