~kapitel 2 Minet kommer ifrån förr.~

128 2 0
                                    

Kapitel 2

Saras perspektiv

Jag tårkade bort mina tårar och ficksade min smink och gick ut ifrån toalleten.

Jag gick in där dom dansade Oscar kollade mot mig och log jag log tillbaka.
Jag sätte mig på närmaste bänken och kollade då och då på mobilen och på killarna när dom dansade. Dom är jätte ducktiga.

************

-Duktiga sa jag och klappade åt dom.

-Tack, sa Ogge med en stor leende.

Dom var törstiga och dom drak typ 10 vatte flaskor.

-Vill ni följa med mig hen? Vi kan se på en film. Sa Ogge och tog på sig en ny vir tröja.

-Ja, sa Omar och hoppade runt oss det gjorde så att jag började skrata alla kollade på mig.
omar hoppade på mig och barde upp mig.

-Släpp ner mig nu sa jag och skrattade.
Han kastade upp mig och fångade mig igen.

-Slå mig nu, jag är rädd.

-Säg Omar är bäst i värden sa han och jag fick gammla mine tillbaka.

-OMAR ÄR BÄST I VÄRDEN skrek jag.

-Så dicktig tjej. Jag går och tar på mig byter mina kläder sa han och släppte ner mig på bänken.

Jag tänkte på minet som göt ont i min allt som Felix gjorde mot mig var bara lögn. Jag kom ihåg när jag alltid bärde mig och tvingade mig att säga att han är bäst i värden.

-Vad tänker du på? Frågade en röst bakom mig.
Jag vände mig om och såg Ogge.

-Bara om gammla mine jag hadde med en kille sa jag och ångrade derekt att jag sa det.

-Vem är lyckligaste killen då? Frågade han.

-Glöm det han är bara en idiot fejk mumlade jag fram.

-Berätta sa han oroligt.
Jo, killen är Felix som lurade mig och sa att han älskar mig men det var inte sant, han ville bara lura mig i säng och han kyckades med det.
Vad ska jag göra nu? Tänkte jag.

-Ska vi inte dra nu? Frågade Felix som ståg bakom Ogge som jag inte märkt.
Tänk om han hörde det jag sa? Och, jag bryr mig inte,

-Okej, sa han.

***************

när vi kom fram till Ogges lägenhet sparkade alla av sina skor föruttom jag och Ogge vi ställde dom fint.

-Vad ska vi se för film? Frågade Felix Omar som letade efter en film.
Din mamma Felix filmen ska handla om din mamma.

-Vi ska se en skräck film den heter Anabella.( kolla inte på den, den är skit läskig).

Jag hattar skräck filmer jag blir rädd.

Jag sätte mig bredvid Oscar.
Filmen var jätte löskigt jag mossade hjäl Oscars arm.

-När kommer du sluta att mussa min arm sa Oscar när filmen var slut.
Jag kollade surt på honom och slåg honom på skoh på armen.

-Jag går på toalleten nu sa Oscar och lämnade oss Felix blev borta och Omar också.
Jag vågade inte röra mig jag var rädd.
Blöttsligt ramlade bågot tungt på mig och jag skrek till.

-Fuck you Omar sa Felix vänta va? Är det Felix som ramlade på mig?.
Felix gick upp ifrån mig och jag kollade surt på Omar.

-Blev du rädd trodde du att det var Anabella? Frågade Omar retsamt.

-Nej, det kom blöttsligt svarade jag honom.

-Tur att Oscar inte här, då skulle han döda mig om han visste vad jag gjorde mot hans syster. Sa Omar glatt.

-Nu är jag här sa Oscar som ståg bakom Omar som jag inte gav märket till för utt.

Oscar puttade Omar ner på golvet och låtsade slå honom. Omar skrek som en tjej som blir slagen och vi började skratta.
-----------------------------

Hoppas ni gillar den!!

Puss/Sara😘

Värför jag? ~The Fooo~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora