Kapitel 10
Saras perspektiv
Jag vaknade upp eftersom min mobil ringde.
Jag kollade vem det var.
SexyBffMartin stog det.
Jag skrattade åt namnet som Martin valde första dagen vi träffades.
Jag svarade. S: Sara M:MartinS: vet du vad är klockan? Frågade jag och suckade lågt.
M: Ses i stan idag i stan för att jag har tråkigt sa han.
S:jag årkar inte någon annan dag och försöka låta ledsamt jag kunde.
M: du har inga val vi ses i stan om en timme bye sa han och la på.
Inget nytt han gör alltid så.
Jag måste till stan om en timme.
Jag gick ner till köket där Oscar satt och åt frukost.-Good morgon sovtuta sa han och flinade stort.
-Good morgon svarade jag och satte mig.
-Har du planering för idag? Frågade han.
-Martin tvingade mit ut till stan med honom sa jag surt och han skrattade.
Jag åt 3 mackor och sprang upp till mitt rum. Jag har 45 min kvar tills jag ska vara i stan.Jag letade efter passande kläder.
Jag tog fram en ljus slitna jeans och ljus blå tröja som stor på "hug me💓" med vit.
Jag sminkade mig och tog på mig rosa örhänge.
Jag kollade en sista gång på spegel och gick ut.*****************
bussen stanade och jag ska av här.
Jag gick ner och möte av en sur Martin ja, jag var sen bara 5 min snälla 5 min.-Du är sen sa han surt och jag gav honom en kram.
-5min inte mycket du dör inte ser du väl sa jag retsamt och han suckade.
Vi gick runt i stan och köpte massa grejer.
-Vad är det som är kvar? Frågade han och kollade på mig.
Jag tycker om Martin för att han gillar att köpa kländer och det är inte många killar som gillar att shoppa.-Jag vill köpa nya kerpsar sa jag och kolla på H&M. Han nickade som svar och vi gick in.
När vi gick in såg vi derekt att Omar och Felix stor vid keeps avdelingen.
-Om du vill så kan vi gå sa Martin och nickade mot killarna.
-Nej, jag vill köpa keepsar och jag bryr mig inte om Felix längre sa jag bestämde och Martin nickade.
Vi gick mot dom och Omar fick syn på oss.-Tja, Sara villken sammanträffande sa han och kramade mig hårt.
-Ja, jag och Martin skulle köpa några keepsar bara sa jag och nickade mot Martin.
Dom hällsade varandra och jag var tvungen att krama Felix.-Vi kan köpa alla vi fyra likadan keeps då kan vi ta på oss den på Abrahams fest imorgon sa Omar glatt.
-Juste Sara Abraham bad mig att däga det till dig sa Martin glatt och jag nickade.
-Villken ska vi välja då? Frågade Felix.
-Vi tar en som är svart och vit sa jag och kollade på Omar.
-Ja och vi alla kan ta på oss svart/vita kläder. Sa Omar glatt.
Alla nickade.-Jag kan köpa en två keepsar till Oscar och Ogge. Jag kan ge en till Oscar men vem vill skika en till Ogge? Frågade jag.
-Jag kan! sa Felix utan att mötta min blick.
-------------------------------------
Här få ni kapitlet jag lovade er!!!!!
Hoppas ni gillar den rösta och komentera blir jag glad!!Puss/Sara😘
ESTÁS LEYENDO
Värför jag? ~The Fooo~
FanficJag är Sara Enestad som är 16 år. Jag blev lurad i säng av en kille som heter Felix. En dag när jag skulle träffa min Brors kompisar som är med i hans pojkband The Fooo märker jag att...