Ve hissettiğim şeye katlanamıyorum.
- - -
"O Namjoon'u sikeceğim!" Nayeon sahadan çıktığımızdan beri Namjoon'a sövüyordu. Jennie ise koluma girmiş beni ayakta tutuyordu. Ayakta duramayacak haldeydim. Zaten gözyaşlarımdan dolayı bulanık görüyorken bir de gözüm kararıyor ve başım dönüyordu. Yolun yarısında ağzıma gelen acı tatla hızla yolun kenarına gidip eğildim. Canım çıkana kadar kusmuştum. Çok halsiz hissediyordum.
Kızlar beni zar zor eve getirmişti. Kendi evim olduğu için şanslı olmalıydım. Annem olsa beni beş saat sorguya çekerdi. Ama yoktu, yıllar önce ölmüştü annem de babam da. Hala ilk günkü gibi hissediyordum. Keşke annem olsaydı da beni sorguya çekseydi...
Kızlar beni yatırdıktan sonra kalmayı teklif etse de yalnız kalmanın iyi geleceğini söyleyip onları göndermiştim. Mide bulantısı bir türlü geçmiyordu. Arayacak kimsem yoktu. Ne hoş...
Aramak istediğim tek kişi Namjoon'du zaten. Bu da mümkün olmadığı için kalktım. Su içip kendime gelmeye çalıştım ama bir kere daha kusmuştum. Aklıma bir fikir düştü sonra.
Hamile olabilir miydim? Çocuk yapmak şu an için en son istediğim şeydi. Ayrıca hamile olsam babası kesinlikle Namjoon'du çünkü sadece onunla ilişkiye girmiştim şu ana kadar.
Tanrı'm lütfen yanlış anlamış olayım. İğrenç bir anne olurdum. Sürekli depresif ve sinirli bir anne. Kabus gibi. Ayrıca Namjoon çocuğu kabul etmezdi. Babasız büyürdü. Masum bir çocuğa bunu yapamazdım.
Yerimden kalkacak dahi halim olmadığı için internetten hamilelik testi sipariş etmiştim. Yarım saat sonra kapı çaldığında derin bir nefes aldım. Parayı ödeyip hemen tuvalete koştum. Kutuda yazanları yaptıktan sonra iki-üç dakika bekledim. Kalbim hızla atıyordu. Tanrı'm lütfen tek çizgi olsun.
Bekleme süresi bittikten sonra aynadaki gözlerimi alete çevirdim.
Çift çizgiydi...
- - -
Hoseoktir
Yelly🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
changes, namsoo
FanficJisoo ve Namjoon ayrıldıktan sonra arkadaş kalacaklarına dair söz vermelerine rağmen Jisoo Namjoon'u arkadaştan daha fazlası olarak görmektedir. Namjoon ise arkadaş olmalarına rağmen Jisoo'nun kalbini paramparça etmiştir. - 'Bebeğim anlamıyorum, değ...