Uyandım saat 8 civarı idi. Hava hala sıcaktı. Belkide dünden bile daha sıcaktı. Ama yürümeye devam edecektim. Dün çiftlik evinde bulduğum 2 konserve fasulyenin sadece birini açıp yarısını yemiştim kalan yarısınıda şimdi yedim. Ağaçtan indim. Ve dümdüz giden yola baktım. Yürümek artık o kadar zor değildi. Bu olaylardan önce işim,evim,arabam vardı. Şişko takım elbiseli bir domuza benziyordum. Genelde cebimde en az 400 dolar para olurdu. Yani zengindim. Ama şimdiyse zenginlik hiç bir işinize yaramaz. Parayı ateş yakmak için kullanırsın. Ama bu sıcakta onu da yapmazsın zaten. Yolda yürümeye devam ediyordum. Aklıma geldi eskiden ne güzeldi hayvan sesleri filan vardı. Şimdiyse köpeğin bile sesini unuttum. Tam bu sırada bir kaç yüz metre ileride bir petrol gördüm umarım benzinden başka bir şey vardır diye dua ediyordum
Benzin pek işe yaramaz arabaya koyduğunuzda sıcaktan alev alır ve sizi canlı canlı yakardı sadece. Aslında bir kaç yöntem denedim ama sonuç değişmedi hiç. Petrole yaklaştım rambo bıçağım elimdeydi yine. Kapıdan içeri girdim içerisi bomboştu. Raflar yıkılmış. Pislik içindeydi. Rambo bıçağımı belime soktum. Ve aniden arkamdan biri bıçağımı alıp boğazıma dayadı ve "sakin ol bakalım erkek" dedi çantamı çıkardı sağ tarafa doğru attı ve küçük bir oğlan çocuğu çantamın içini dışını aramaya başladı. Aylardan sonra bir insan sesi duyduğuma sevineyimmi. Yoksa o insanın benim bıçağım ile benim eşyalarımı çalmasına üzüleyimmi bilemedim. Bir şey daha vardı o bıçakla boğazımı değil tırnağımı bile kesemezdi. Bende bunu biliyordum ve kullandım adamın karın bışluğuna dirseğimi geçirdim adam bir an irlkildi bıçağı kaptım ve üzerine atladım. Boğazına bıçağımı dayadım ve "asıl sen sakin ol erkek" dedim. Adam pek kaslı değildi cılızdı sakalları iyice uzamış bütün çenesini kaplıyordu. Adam bana "lütfen yapma oğlum günlerdir aç onun için yaptım üzgünüm " dedi. Çocuğa doğru baktım çantamı bırakmıştı gözleri kızarmıştı. Vicdan denen şeyim yine sızladı. Adama seni bırakıcam ve gideceğim dedim. Adamı bıraktım çantamı aldım içimden o fasulye konservesini vermek geçmiyordu ama. Verdim ve "sanırım bu gece beraberiz " dedim. Aylardır biriyle konuşmadığım için kolay olmuştu konserveyi vermek. Adam teşekkür etti ve bende yere oturdum. Acaba hatamı yaptım diyordum sanırım sabah bunu öğrenicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALONE
Научная фантастикаYıl:2038 Bundan tam 22 yıl önce herşey bitti Dünya ısınmaya başladı. Nefes alamamaya başladık. Tarım yapamamaya başladık. Aç kalmaya,susuz kalmaya öldürmeye başladık. Herkezin bir amacı vardı yaşamak. İşte bende onlardan biriyim Benim adım Jack Na...