Tak...tak...tak..tak...
Bu sesi yaklaşık 3 gündür duyuyorum.
Belki 5 emin değilim.Metal bir şeyin içindeyim.Ve burası aynı bir petrol tankerine benzeyen oval bir yer.En son hatırladığım iri adamın kafama vurmasıydı. Üstünden günler geçmiş olmalı. Günler dir yemek ve su olmadan bu karanlık yerde oturuyorum.Sanki metal bir tabut gibi burası. Düşünüyorum acaba tekrar ışığı görebilecek miyim yoksa burada ölecekmiyim. Clark ve Dany'i Acaba yaşıyorlarmıdır diye merak ediyorum...
Günlerden sonra birileri metal tabutun yanına geldi. Sonunda burdan kurtulacağımı düşünmek bu durumda bile güzel geldi bana. Tabutun kapağını açtılar. Güneş ışığı o kadar sert vurduki yüzüme. Daha gözlerimi açamamışken hemen yere yatırdılar. Biri plastik kelepçe ile ellerini bağladı anında vede kumaş siyah bir çuvalı kafama geçirdi. Bir arabaya bindik ve uzun bir yol gittik...
Beni arabadan indirdiler. Diz çöktürdüler hiç ses çıkarmıyordum sadece ne olacağını bekliyordum. Kafamdaki siyah çuvalı çıkardılar ve onu gördüm. Saçını yeni kestirmiş olduğu belli gri takım elbiseliydi.
Elinde eldiven vardı siyah bir eldiven. Sanki bu olayların hiçbiri olamamış ve işine gidiyormuş gibi bir hali vardı. Bana iyice ayrıntılı baktı. Ve "önce kendimi tanıtayım bayım ben Lukas bu koloninin yöneticisiyim." Bu sırada çevremde daireler çizen adam devam etti. "Dünyada olan olaylardan sonra kimse rahatlayamadı biliyorsun ki.Dünyanın sonuda diyebilirsin Tanrı 'nın bir sınavıda. Ama ne dersen de seninde karnın acıkır ve susarsın. İşte bize de bu oluyor bir yandan yiyeceğimizi yetiştirip bir yandan aramalar yapıyoruz." Dediği anda sözünü kestim ve "yiyecek mi? Bu topraklarda hiç bir şeyin yetişmediğini biliyoruz. Ne yiyeceğinden bahsediyorsun sen." Dedim adam biraz sırıttı ve "dikkatli birisiniz bayım. Düzelteyim yiyeceğimizi bulup yaşamaya çalışıyoruz " dediği anda bu yiyeceğin ne olduğunu anlamıştım zaten.
Peki bu yamyam ların elinden nasıl kurtulacak ve Clark ile Dany'i bulacağım ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALONE
Science FictionYıl:2038 Bundan tam 22 yıl önce herşey bitti Dünya ısınmaya başladı. Nefes alamamaya başladık. Tarım yapamamaya başladık. Aç kalmaya,susuz kalmaya öldürmeye başladık. Herkezin bir amacı vardı yaşamak. İşte bende onlardan biriyim Benim adım Jack Na...