3.BÖLÜM : "Kulaksız"

303 11 3
                                    

Gözümü yine açabilmiştim ve adam la cocuğuda hala buradaydı.Bütün gece konuşmuştuk.Adamın adı Clark'tı kısmen zengin denebilirdi.Karısını uzun zaman önce kaybetmişti.Çocugununsa ismi Dany'di 14 yaşındaydı.Bu olaylardan sonra doğmuştu eski dünyayayı hiç görememişti.Aslında şuan yaşadığına bile şaşırmıştım.

Clark bana güneye doğru gideceklerini deniz kıyısında bir koloni olduğunu söyledi.Onlarla gelmemi teklif etti.Aslında iyi bir fikir olabilirdi.En azından bir amacım olurdu.Kabul edecektim sanırım.

Saat 9 civarıydı güneş her zamanki gibi yakıyordu.Nefes almak zordu.Güneye deniz kıyısına doğru çok uzun bir yolumuz vardı.Yola koyulduk.Aslında 3 kişi yürümek tek yürümekten daha güzeldi.

Bu sırada bir araba gördüm hareket eden bir araba.Buna ne kadar şaşırmışta olsam.Bize doğru geldiğini anlamamız uzun sürmedi.Saklanacak bir yerimiz yoktu açık araziye kaçmak tehlikeliydi.Birde arabadakiler de silah varsa bu ölüm demekti.Clark hadi kaçalım diye sesleniyordu.Bu pek işe yaramazdı dümdüz yolda bizi görmemeleri imkansızdı.Ben "bekle" dedim.Kaçabilecek bir yerimiz olmadığı açıktı çünkü.Araba çok yaklaşmıştı içinde 3 kişi olduğu görünüyordu.Tek çaremiz onlardan önce bizim harekete geçmemizdi.Ya onlar ya biz ölecektik.

Dany ye yolun kenarımda durmasını söyledim Clark zeki biriydi ne olacağini anlamiştı zaten.Araba 5 metre kadar önümüzde durdu.İçin dekilerin hepsi erkek ti ama ön yolcu koltuğunda oturan hemen dikkatimi çekmişti adamın kulağı yoktu.

3 ü de araba dan indi arabayı süren motorcu montu giymiş uzun saçlı sakalsızdı sanki Brad Pitt in 2. Kalite çakmasıydı.Arka koltuktaki daha çocuktu 20 li yaşlarında olduğu belliydi.Yüzündeyse görmezden gelimemeyecek kadar büyük bir morarıklık vardı.Ve kulaksız yüzü yaralar içindeydi, psikopat olduğu belliydi.Acaba kulağını nasıl kaybetmişti.

Çakma Brat Pitt "Selam insann!!" diye bağırdı.Daha o an anladımki burda kesin birileri ölecekti.

Çakma Brat yanıma doğru yaklaştı.çantama doğru baktı ve çantamda asılı olan gaz maskesini gördü."Heyy dostum sanki kimyasal savaştayız" dedi. 20 yaşındaki psikopat kahkağa attı.Kulaksız ellerini çiçek yapmış bekliyordu.Hiç konuşmadı.Ben ise çakma Bret in ellerinin dolu olmasını fırsat bilerek kör rambo bıçağımı koluna sapladım.Belki acele etmiştim ama artık düşünme fırsatım yoktu.Clark çakma Brat in üstündeki çekiç tarzı sopayı kaptı.O an anladımki adamlarda silah filan yoktu.Bu da onları kısmen  tehlikesiz yapardı.Kulaksız hiç istifini bozmadan duruyordu garip ti çünkü az önce adamına bıçak sokmuştum.Sanırım hala birileri ölecekti umarım onlar biz olmayız...

ALONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin