5.BÖLÜM

164K 3.3K 2.4K
                                    

Selamlaaar sonunda bitirebilip yayımlayabildim, umarım beğenirsiniz🥰
   Mantık hatası veya yazım hatası yapmışsam baştan özürlerimi ileteyim.

  Derin bir nefes alışla yatağımda doğruldum. Ter içinde kalmıştım yine. Son birkaç haftadır yani Karan beyin yanında çalışmaya başladığım sürece sürekli onunla beraber olduğumuz saçma sapan rüyalar görüyorum.

Buda onlardan birisiydi gerçekten çok gerçekçiydi ve ben artık yorulmuştum. Patronum olan birisine içten içe yaşadığım duygular benim sakin hayatım için fazlaydı.

Bana farklı davranıyordu fakat ikimizde birbirimize karşı oldukça mesafeliydik.

Kalkıp yüzümü yıkadım saate baktığımda iş saatine daha 3 saat vardı fakat daha uyuyamazdım. O yüzden bu rüyanında etkisinden çıkmak için duşa girmenin güzel olacağını düşündüm.

Dolabın karşısında uzun bir düşünmüştüm sonra nihayet giyecekleri ne karar verdim(multimedya). Yarım saat kıyafet aradıktan sonrada bukadar sade giyinmezsin be Elis.

Aynaya baktığımda gayet hoş olmuştum.

Hızlıca odamı topladıktan sonra banyoda saçımı kuruttum ve saçımı sıkı bi topuz yaptım.

Bu aralar koşuşturmaktan dolayı kendime çok özen gösterememiştim oyüzden cilt bakımımı yapıp parlak, canlı bir makyaj yaptım.

Makyajımı yaptıktan sonra güzel bir kahvaltı yaptım ve karnımı iyice doyurdum. Bu bir ayda çok çalıştığım için maaşım 2 ay yetebilecek kadar fazlaydı. İyiki rujumu sürmemişim yoksa yemek yerken hep dağıtırdım.

Saate baktığımda 9:00 a yarım saat vardı. Geç kalmamak için hızlıca etrafı toplayıp Ali yi (şoförü) beklemeye başladım.

Ali'yle fazlasıyla iyi geçiniyoduk sabahları beni evden alır Karan beyin evine bırakırdı.

Korna sesi duyduğumda çantamı koluma taktım ve ayakkabılarımı giyindim. Kaapıyı açınca Ali'yi kapıyı açmış beni beklerken gördüm. Gülümseyerek yanına vardım.

Arabaya bindiğinde kapıyı kapatıp yan koltuğa oturdu ve arabayı çalıştırdı.

"Günaydıııııın" dedim aynı samimiyetle karşılık verdi "günaydın, bugün çok güzel olmuşsun." Sahte bir ciddiyetle "ne yani diğer günler güzel değilmiyim?" diye sordum . Birden ciddiyim sanıp kendini açıklamaya çalıştı "hayır hayır ben öyle söylemek istemedim, sen hep güz..." kıkırdayarak "dalga geçiyorum Ali, teşekkür ederim." Dedim. Benim gülmemle oda derin bir nefes alarak gülümsedi.

Çok iyi geçinirdik bu şekilde konuşmamızı duyunca beni sevdiğini düşünebilirsiniz fakat onun herkese karşı tutumu böyleydi ve bana onun bu davranışları çok samimi geliyordu.

5 10 dakika yolculuktan sonra Karan beyin evine varmıştık. Ali kapımı açtıktan sonra elimi öpünce ikimiz birden kıkırdadık. Eve yürürken camda çatık kaşlarıyla bizi izleyen Karan beyi gördüm.

Artık alışmıştım bizi her Ali ile gördüğünde kaşları çatılıyordu. Kıskandığını görmeyecek kadar aptal değilim fakat ne manada kıskandığını anlayamıyorum. Beni sevse utanıp çekinecek adam değil söylerdi illaki.

Bunları düşünerek ve onun tarafından izlenerek bukadar uzun yolu yürümek kolay değil fakat takılmadan yürümeyi başardım.

Her bana bakışında, kalbimde kelebekler uçuşuyo sözünü haklı çıkarıyo. Yavaş yavaş aşık olduğumun farkındayım fakat bunun olmaması için elimden gelen herşeyi yapıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asistan +18 (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin