Bugün 17 yaşıma basıyordum.Artık sıkıldım sorumluluklardan biticek derken üstüne daha da ekleniyordu.Doğum günümü arkadaşlarımla kutlayabildim nihayet.Beni hala küçük kızları görüyorlardı annem ve babam.Doğum günlerini hediyelerden dolayı seviyorum.Herneyse ben Melis.Geniş bir çevreye sahibim ve kendimi seviyorum ne diyorum ben ? Yakın arkadaşım Eda.Dostum ise Beril.Dün saat akşam 12'de doğum günü mesajları almıştım bile.Beni mutlu ediyordu.Varlığımın gereksiz olmadığını anlıyordum yine.Parti bittikten sonra fazlasıyla yorulmuştum direkt kendimi hızlıca yatağa attım ama dadım Meral Abla pijamalarını giymeden yatma yoruyorsun beni canım Aaa çocuk musun sen ? Dedi. (Asıl o bana dadılık yapıyor çocuk muyum ben harbiden.)Üstümü giyindim Meral Abla sayesinde gözlerim faltaşı gibi açık bir halde film izlemeye karar verdim uykum kaçtı maalesef.Sonra uyuya kalmışım.Sabah Meral Abla samara gibi karşıma çıkarsa kendimi atarım aşağıya tabi çığlıklarımla inledi oda.Annem ve babam acele ile odama çıkınca anladılar durumu kıkırdamadan edemediler.Bende okul.dedim. Annem,babam ve Meral Abla ne okulu diyince Ben : Okul diyorum geç kalıyorum.dedim. Hemen duş aldım dişlerimi fırçalayıp Yırtıklı şortumu üzerime bol bir lacivert tişört saçım salaş bir topuz hafif makyaj postal botlarim ve küçük fiyonklu olan diz altı çorabım sırtıma da kitaplarımın olduğu çantayı takıp (parfümüme de sıktım) koşturdum taksiye.Okula geldiğimde sinir bozucu yalaka Mert'i görünce takmadım bile onu sülük gibi yapışık bir insan insan da değil yaratık mübarek.Sınıfa girdiğimde bütün gözler bana dönmüş sanki ilk defa bu kadar özenli gelmişim gibi baktılar bana bende takmamış gibi yapıp sırama oturdum.Beril'de geldi sonunda.Surat ifadesinden anladım bomba haberi vardı muhtemelen.Sökül dedim. Anlamadı bizim saf. Çıkar baklayı dedim.Ne diyosun dedi. Ben: aman Beril anlat şunu anlat dedim. O da heee anladım dedi. Bende sonunda benim akılsız dostum dedim. O da evde kıyamet koptu dedi. Bende neden dedim. O da ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATALI AŞK
Teen FictionKüçük bir aşk hikayesi yanlışlarla dolu o yanlışlar düzeltilmeyi bekliyor