1.kde je Lucius ?

430 12 0
                                    

Je 1. Září a všichni se vrací zpátky do Bradavic po prázdninách a všichni se na sebe moc těší všichni zrovna postupně docházejí do školy a těší se na jejich už šestý školní rok .
Žáci už se sbíhají mezi svými přáteli v síni a čekají na profesora Brumbála .

Všichni už byly na svých místech jenom Draco a Harry tam nebyli .
A to přišlo hlavně Ronovy a Hermioně podezdřelé ,Draco byl vždycky proti Harrymu a mysleli že na sebe zase někde za rohem narazili a děje se něco protože mu Draco zase něco řekl .

"nepříjde ti to divný Rone ? "zeptala se Hermiona "Co myslíš ?"zeptal se Ron tázavím výrazem a pořád jedl svoje jídlo. "No že tu neni Harry? " Ron nad tím nějak nepřemýšlel a dál se ládoval jídlem
"Jenom se někde zdržel . "Na to Hermiona opět rychle zareagovala. "Není tu ani Malfoy ."
To už Ron zvedl hlavu od jídla . "Co? řekl Ron udiveně no nejsou tady co když jsou zase někde spolu a zase Harryho k něčemu vyprovokuje nebylo by dobrý aby měl hned první den školy nějakej průser a ještě kvůly Malfoyovi" Když to Hermiona dořekla už se Ron ohlížel ke dveřím ve kterých stál Harry "klid už je tady " Harry přicházel a sedl si k nim "Kde jsi byl ? "zeptala se Hermiona "jen jsem se zdržel" odpověděl jí Harry ale bylo poznat že asi lže ale už jsem se v tom nehrabala třeba o tom nechce mluvit ...

Harry
kde jsem byl ? šel jsem do školy a potkal Draca před školou za zídkou brečel nevím sice proč ale muselo se něco stát protože Draco nebrečí vlastně jsem ho neviděl brečet nikdy kromě teď .
nechtěl jsem to zatím říkat ostatním řeknu to až někde v klidu jenom Ronovi a Hermioně ale ne tady v síni .

Malfoy v síni vůbec nebyl pořád byl před školou už nebrečel ale byl smutnej nechtělo se mu tam chodit .
Jo brečel jsem já Draco Malfoy jsem brečel včera umřel můj otec ,byl smrtijed a to znamená že teď vold- vi víte kdo bude chtít náhradu a budu to já .
Otec umřel při boji z jedním vězněm z Azkabanu a byla tam i ségra mám ji rád, teď leží v nemocnici ale Doktor říká že to nepřežije .
Na světě bylo málo lid co jsem měl rád mámu a ségru Annie ale ta leží v nemocnici a máma odjela do Bulharska a ani neví že je Annie v nemocnici a podle doktorů to nepřežije a ani neví že Lucius zemřel , musím jí to říct já ale já nevím jak .

no a potom jsem vešel do školy myslel jsem že tam nikdo nebude ale ne byla celá síň ještě plná
takže jsem se jenom ohlédl a pohledy všech studentů se upřely na mně .

Harry podívej řekla Hermiona a koukala ke dveřím kde stál Draco. Jo nevěděl jsem co jí na to mám odpovědět . Jako jenom jo ty ho nevidíš vypadá jak kdyby snědl lektvar smutku teda aspoň jsem ho takhle nikdy neviděla .. řekla překvapeně hermiona no to já taky ne ... řekl hned za ní Harry
Omlouvám se za zdržení musel jsem si něco zařídit .. řekl Draco a díval se na Brumbála Brumbál se na mně jen podíval a pak mi odpověděl Dobře Draco sedni si ke stolu do své koleje. beze slova jsem si šel sednout
všichni na mně pořád zíraly a nejvíc Snape a Potter s tou jeho partou .

Pak tam ještě 5 minut něco říkali a měly jsme se přesunout do svých kolejí ale ke mně přišel Snape Kde je Lucius potřebuju s ním mluvit a na vzkazy nereaguje ? jestli se mně na tuhle otázku bude teď ptát celá škola tak budu zase vypadat jako před tou školou ...
vy to nevíte ? řekl jsem udiveně co? zabil ho řekl jsem a v mém hlase byl slyšet smutek a zároveň strach kdo ? Sirius Black (v téhle knize nemá Sirius nic společného s Harrym)
Snape se najednou otočil a řekl už jenom : Běžte na kolej ! ale já věděl kam jde jde to říct voldemortovi stůjte! neříkejte mu to ! nesměl mu to říct nechci být smrtijed ! to jako proč ?!
Prostě ne ! doufal jsem že to takhle pochopí Jestli mi neřekneš pádný důvod tak mu to oznámit půjdu navíc by se to do měsíce dozvěděl ví jak to zjistit řekne to tvým přátelům nebo se zeptá Narcissi . V tu chvíly jsem věděl že mu to radši řeknu . Moje máma nic neví přátele nemám , a já jestli mu to řeknete budu smrtijed ! a Annie je v nemocnici a možná nepřežije já nemůžu být smrtijed ! nemůžu ! Fajn a kdo všechno to ví ? zeptal se Snape jenom já a taky Annie
Fajn zatím mu nic neřeknu ale uvědom si že se to stejně jednou dozví . To si ale Draco plně uvědomoval a zamířil na kolej měl jsem slzy v očích a pak jsem se s někým srazil a dotyčný se hned omluvil podle hlasu jsem hned poznal že je to Potter jen jsem se otočil a šel dál a doufal že neviděl že jsem brečel ale vlastně neví v co jsem doufal vždyť se mi díval přímo do obličeje a já neměl sílu ho ani seřvat za to že nedává pozor na cestu nebo na něj vyplyvnout nějakou urážku ..

Četl jsem si zápisky z lektvarů a s někým jsem se srazil byl to Malfoy hned jsem se mu omluvil protože vím že jsem měl koukat na cestu ,,promiň " podíval jsem na něho a čekal že na mně vyjede místo toho jsem viděl jeho výraz bez jakékoli naštvanosti že jsem do něho narazil........a potom bez jediného slova odešel směrem ke své koleji .
sice celý ty roky mě nenáviděl a já jeho taky bylo mi ho líto sice jsem nevěděl co mu je ale i tak nepřeju mu nic špatného i když nejsme zrovna nejlepší přátelé..

Jenom tak pro oznámení části příběhu budou obvykle vycházet každý den rno a večer a chtěl bych tento příběh dopsat do nového roku ale nevím jak mi to vyjde takže tak 🍏⚡️

Slytherin loveKde žijí příběhy. Začni objevovat