Šťastný novÿ rok mate tady poslední část příběhu
Ráno jsem vstala brzy ráno Draco ještě spal a já opatrně vstala abych ho nevzbudila a šla jsem o berlích pomalu do koupelny ta noha už mne mně nebolela tolik jako včera e stejně jsem si ty berle radši vzala vyčistil jsem si zuby a vydala jsem se zpět na pokoj za Dracem vešla jsem tam a on pořád spal jen jsem se nad ním pousmála a dobelhala ke skříní a šla se prevleknout sundala jsem si tričko a vzala si podprsenku a v tom jsem si všimla že na mne už Draco civí..
Jak dloho už na mě čumíš? 😂Zeptala jsem se ho s úsměvem na tváři. Asi 10 vteřin odpověděl a vyletěl s postele a začal mě líbat...
Počkejj😂! Vykřikla jsem se smíchem a začala tam skákat na jedný noze a pak si sedla na postel..
Jo promiň já jsem zapomněl.. 😁🤦♂️
Řekl a podíval se na moji nohu a já se jenom usmála a začala ho zase líbat
a takhle jsme se líbali ještě asi 20 minut a potom jsme šly na vyučovánía potom byl večer a šly jsme normálně spát ale pak jsem se probudila a šla jsem na záchod byla noc ale když jsem se vracela vybouchla někde hrozná rána šla jsem na kolej která byla celá v plamenech křičela jsem po celý škole abych vzbudila někoho z učitelů a začala jsem budit všechny ty lidi nejdřív jsem zařvala na Draca ten to hned zareagoval a vyběhl a pomáhal mi dostat ven ty malý děti z prváku šla už jsem asi pro posledního kluka kterýho jsem poslala ven s pokoje ale pak tam něco spadlo a zavalily se dveře ohněm a já upadla do bezvědomí .
všichni se teď přemístíme do hlavní síně jděte mi to tady uhasíme řekl Brumbál byl tam hroznej zmatek a Draco pořád hledal Adel bylo tam hodně lidí a myslel si že se tam ztratila někde v davu než tam přiletěl Snape kde je Adel ? otočil se na Brumbála v tom jedna holka z prváků ukázala na ohněm zalité dveře a řekla ta holka ze zraněnou nohou tam zůstala hned co to dořekla Draco se otočil a běžel zpátky za brumbálem a Snapem co?! vykřikl Snape a chtěl tam jít ale Draco ho předběhl vletěl tam a hledal jí Adel! zařval co nejvíc mohl ale nic se neozvalo a potom jsem jí tam našel na zemi vzal jí do náruče a šel zpátky vyletěl z hořícího pokoje a položil jí na zem a skoro nemohl dýchat klečel tam vedle ní a pořád kašlal s toho kouře a Adel se vzbudila ale pořád ležela
Adel řekl Snape a všichni se otočily na Adel a potom se ozval Brumbál kdo to vůbec zapálil nebo jak se to stalo? a potom se za nimi ozval něčí známí hlas to jsem byl já prohlásil hrdě Voldemort a všichni se otočily a Adel si sedla a dívala se na něj tak tady tě mám je čas! řekl Voldemort a přibližoval se k Adel na co ?! zeptala jsem se ho se strachem v hlase přeci na smrt
začal se hlasitě smát a přistupoval ní blíž ale to už před ní stál Draco a Snape ..copak copak Severusi ty jsi přece na mojí straně cožpak Draco taky řekl pomocí své mysli ji oboum vyhrnul rukávy na pravé ruce kde bylo jejich znamení nebo jste snad zapomněly ? řekl a začal se opět smát Mdloby na tebe ! vykřikl Voldemort a Snape přistál na druhém konci společenské místnosti ty taky Draco ? a draco vyndal hůlku a chtěl zamířit na Voldemorta ale nestihl to Expeliarmus ! vykřikl Voldemort a Dracovi hůlka vyletěla z ruky tak zabij mě ale jí nech na pokoji ! řekl Draco a Voldemort na něj namířil hůlku ale jí necháš být !řekl ještě jednou Draco ale než stihl Voldemort zaútočit tak Adel sebrala Dracovu hůlku a nechtěla ublížit Dracovi Mdloby na tebe řekla a hůlku namířil na Draca a Draco se odrazil ke Snapeovi Avada Kedavra ! řekla a hůlku namířila na Voldemorta a ten se rozpadl na prach který se ve vzduchu vypařil a všem včetně Dracovi a Snapovi zmizely zlamení zla z ruky a já běžela za Dracem a silně ho objala chvíli jsme tam jenom stáli v objetí a on potom ustoupil asi krok dozadu a klekl si a z kapsy vyndal malou černou krabičku s prstýnkem vezmeš si mě ? řekl a mně se začali lesknout oči Ano řekla jsem s úsměvem a skleněnýma očima a on mi navlékl prstýnek a potom se zvednul a já ho znovu objala a najednou za náma stála celá škola a začaly tleskat potom jsem se podívala na tátu a ten taky jenom jsem se usmála políbila Draca ...
konec
Adel s Dracem se vzali a měly dceru Ellen a Voldemort už se o té doby neukázal a všichni byly šťastný..
děkuju za veškerou aktivitu a zpětnou vazbu . A šťastný nový rok 2021 snad bude lepší než tenhle.🍏🐍
ČTEŠ
Slytherin love
Fanfictionškolní rok v bradavicích začíná jako každý rok ale ne pro Draca kterému zrovna umřel otec neměl ho rád ale šlo mu o sestru která kvůly němu teď ležela v nemocnici nikdo ho nechápe a nechápe že má o někoho strach že není zlý jako do teď nikdo mu nevě...