ale proč ? ptala jsem se ho pořád dokola prostě tu nemůžeme zůstat je to nebezpečné
já nikam neodjedu! to už jsem i přes to co jsem říkala zapomínala na to že to chci řešit v klidu
odjedeš nechci aby se ti něco stalo a tady jsi v nebezpečí proto jsem ti říkal ať se od tebe drží Draco dál tohle někdy muselo nastat . v tu chvíli se mi začali lesknout slzy v očích
zítra ráno v 8 jsem tady pro tebe měj zabalený věci a vyšel z pokoje a já začala brečet ještě víc a Draco mě obejmul sice to chtěl zakrýt ale já to viděla taky brečel nemůžeš odjet vypadlo z něj asi po 2 minutách skleslým hlasem co mám dělat nechci nikam jet ,nechci tě ztratitpojedu s tebou.. řekl Draco a otočil se na mně a díval se mi do očí miluju tě řekla jsem mu a on mě políbil je pozdě nejdeme už si lehnout? řekl potom Draco a já jen přikývla na důkaz souhlasu lehly jsme si do postele vedle sebe a jen tak koukaly do stropu a přemýšlely potom se draco otočil na druhou stranu a mně nešlo pořád usnout myslela jsem na to co se sakra muže posrat za necelý 3 hodiny uplně všechno celej můj život se během pár týdnů, dnů, hodin nebo minut pomalu obrací vzůru nohama konečně jsem si myslela že má všechno být tak jak to je .já přece nemůžu odjet bez Draca prostě nemůžu ..bylo mi tak smutno už teď a to ležel vedle mě sice jsem si byla celkem jistá že spí ale zkusila jsem to a zašeptala Draco spíš ? on se najednou otočil a řekl jenom ne potřebuješ něco ? zeptal se mile a zároveň smutně nejde mi usnout .
Draco se přisunul blíž ke mně a objal mě ze zadu ležela jsem v jeho obětí a on potom řekl to bude dobrý uvidíš . chtěla jsem se aspoň pousmát ale nešlo to věděla jsem že musím zítra odjet a už jsem neměla sílu vymýšlet nic jiného najednou jsem se v jeho obětí cítila tak dobře a v bezpečí dokonce jsem asi za 3 minuty usnula .
bylo 8 a Adel ani Draco se ještě neprobudily usnuly až pozdě v noci a Snape si myslel že už je připravená vyjet a vkročil do jejich pokoje kde se zastavil když viděl že oba spí a Adel nemá nic zabalené a jenom spí v Dracově obětí .Snape za sebou potichu zavřel dveře a všechny Adeliny věci vzal do kufru a potom se draco vzbudil co tady¨dělá- Snape naznačil aby vstal a byl zticha Draco se vyhrabal z postele a Adel neprobudil a Snape ho vedl na chodbu před pokoj tak ji nech spát a vyřiď jí že se tu pro ní stavím kolem čtvrtý a ať je fakt připravená nemůžeme si dovolit vyjet déle řekl Snape a chtěl odejít ale zastavil se pojedu s vámi řekl Draco a snape se otočil pro nás je nebezpečné tady zůstat pro tebe jet s námi bude lepší když už se neuvidíte nikdy¨! řekl Snape a rychle odešel ani nečekal na moji reakci ale já jsem byl rozhodnutej pojedu ať to pro mně znamená cokoliv nechci ji ztratit
bylo už asi 13:30 a Adel pořád spala a protože byl za chvíli oběd šel jsem jí probudit chtěl jsem jí nechat spát a myslel že se vzbudí sama ale musí něco jíst Adel sehl jsem se k posteli a a čekal než se probere neprobírala se no neni divu šla spát docela pozdě ...dal jsem jí pramen vlasů za ucho a začal jí hladit po tváři a ona se začala probouzet podívala se na mně těma krásnýma zelenýma očima a trochu se usmála dobré ráno princezno usmál jsem se a snažil se jí aspoň trošku zvednout náladu protože na ní bylo vidět že je smutná dobré ráno řekla smutně a potom se jí začala po tváři kutálet slza nebuď smutná řekl jsem a setřel jí slzu co jí stékala po tváři ,
kolik vůbec je zeptala se mě docela otráveně zdřejmě z toho že neměla tušení kolik je a myslela si že ještě nebylo 8 . je půl druhý odpověděl jsem jí a ona hned zareagovala , počkej co takže já nikam ..nejedu? podívala se na mně konečně s úsměvem a kapkou naděje kterou jsem jí musel zničit nemohl jsem jí lhát byl tu tvůj táta staví se tu ve 4 . v tu chvíli jsem nemohla nic dělat nevěděla jsem co je správně a co ne tak jdi na oběd beze mně chci být chvíli sama řekla jsem Dracovi musíš něco jíst tak chceš to přinést sem ? zeptal se mně mile ale já jsem teď fakt nemyslela na jídlo ne fakt děkuju nemám hlad odpověděla jsem mu dobře tak ahoj dal mi pusu a odešel a já jsem prostě nevěděla co mám dělat chtěla jsem udělat něco šílenýho něco čeho bych litovala něco špatnýho abych nemusela myslet na to co se teď bude dít . šla jsem do šuplýku a tam našla láhev nějakého alkoholu vzala jsem jí otevřela a pila to rovnou z lahve nebyla jsem zvyklá pít vlastně jsem se nikdy vyloženě neopila ale teď jsem to chtěla chtěla jsem zapomenout na tohle všechno na ten odjezd prostě všechno i když jsem si jasně uvědomovala že to alkohol nezlepší ... stejně jsem vyndala další lahev a do pár minut jí vypila Draco už je pryč asi hodinu a půl má myslím ještě nějaký přednášky a já byla totálně ožralá nebyla jsem na alkohol vůbec zvyklá bolela mně hlava myslím že jsem byla tak mimo že jsem si i ostříhala vlasy asi po ramena nevím proč jsem to udělala ale nějak jsem prostě potřebovala další věc který budu strašně litovat a pak někdo vstoupil do pokoje a já ležela na podlaze opřená o skříň s tou lahví v ruce byla jsem aspoň ráda že ten kdo vešel nebyl táta ale Draco i když ten mně takhle taky nemusel vidět Adel co tady proboha vyvádíš ? řekl když vedle mě viděl 2 lahve nějakýho alkoholu a všude moje dřív dlouhé vlasy které jsem ustříhla pojď si lehnout. zvedl mě ze země a položil do postele přikryl mě a já do vteřiny spala .
ČTEŠ
Slytherin love
Fiksi Penggemarškolní rok v bradavicích začíná jako každý rok ale ne pro Draca kterému zrovna umřel otec neměl ho rád ale šlo mu o sestru která kvůly němu teď ležela v nemocnici nikdo ho nechápe a nechápe že má o někoho strach že není zlý jako do teď nikdo mu nevě...