11.omlouvám se

104 6 2
                                    

začala jsem se probouzet a všimla jsem si že už je tma myslela jsem že půjdu než přijde Draco ale to jsem se ještě neotočila . Adel ? řekl mi někdo za zády a já se otočila na gauči za mnou seděl Draco jojo promiň já už jdu kolik je ? podívala jsem se na hodiny a až jsem se zhrozila že jsem spala až do noci protože byla 1 ráno . né počkej nechoď já s tebou chci mluvit prosím .
fajn tak mluv .

no já chtěl jsem se omluvit že jsem na tebe křičel neměl jsem to dělat promiň byl jsem prostě hodně rozhozenej z tý věci a nechtěl jsem o tom mluvit promiň.
ok no a ještě něco ? zeptala jsem se celkem mile ale zároveň dost otráveně
jo chci aby jsi věděla že to jak se celou dobu chovám a ta noc a prostě tohle všechno nebyla to žádná hra prostě jsem se naštval protože jsi chtěla vědět něco co jsem ti nechtěl říct protože bál jsem se .. řekl upřímně a  Adel už ho viděla zase jako toho Draca co byl předtím
proč?
protože jsem se bál že když ti to řeknu tak mě budeš nenávidět  ---  ,,tak mi to teda řekni teď nebo si myslíš že to jde ještě víc zkazit ?  " řekla jsem celkem ironicky i  když mi ho bylo vlastně líto   jo tím co ti chci říct mě budeš nenávidět a o to víc jestli to fakt udělám
.tak mi to řekni co uděláš nebo já nevim . věděl jsem že by se to dozvěděla tak aspoň se to dozví ode mně . Voldemort chce abych zabil Snapea . asi jsem dostala infarkt když jsem ho slyšela ale on za to nemůže a navíc určitě to neudělá cože?? a neuděláš to že ne  ?! hodně jsem o tom přemýšlel ale stejně jsem na nic nepřišel já nevím Adel já nevím vím že jsem říkala ž už to horší nebude ale teď jsem se zase naštvala . jak jako nevím tak snad ho nechceš fakt zabít !
já já to musím udělat promiň .
zvedla jsem se a vystřelila z pokoje já jsem si myslela že Draco takovej neni že by někoho nedokázal jen tak zabít ale asi jsem  se v něm spletla ale já ho miluju i když jsem si to bála přiznat bylo mi s ním tak dobře cítila jsem se ten pocit bezpečí kterej pokaždý když jsem nebyla s ní zmizel a když jsem byla blízko něho cítila jsem se jakoby  tady byl někdo kdo mě bere takovou jaká jsem ostatní mě tady moc nepříjmuli ale teď  se blízko něho cítím jako vedle za chvíli už vraha až zabije Snapea ale já mu t nedovolím to nemůže udělat musím zjistit kdy a kde .nakonec jsem usnula na lavičce na chodbě..

chvíly jsem jenom seděl a mlčel a zase jsem to posral ještě víc než to bylo ale šel jsem jí hledat chtěl jsem to vzdát než jsem jí našel ležet a spát na lavičce na chodbě vzal jsem jí do náruče a odnesl do pokoje a dal jí do postele a já usnul na křesle ..

ráno jsem se probudila u draca chvíli jsem si myslela že to že musí Draco zabít Snapea byl jenom hroznej sen ale ne byla to realita podívala jsem se na spícího draca na křesle jakože zase je milej že mě z tý lavičky odnesl sem a sám spal na křesle ale já mu prostě nevěřim..

potom jsem se vzbudil a viděl Adel jak odchází nechtěl jsem si to posrat víc takže jsem dělal že spím a potom jsem šel na  hodinu seděl jsem vedle Adel ale celou dobu na mně nemluvila až na konci kdy to chceš udělat ? zeptala jsem se ho co ? zeptal jsem se nechápal jsem o čem mluví
co asi ?! --- jo ty myslíš to no to co jsem ti řekl včera ?-- jo-- asi dneska večer proč --jen tak ---myslíš že s toho mám radost já to fakt nechci udělat ale musím chápeš --jo jasně řekla jsem ironicky a odešla

večer : Draco někam šel sledovala jsem ho šel za snapem takže jsem věděla co chce udělat bylo to všechno hrozně rychlí najenou na něj mířil hůlkou
Draco ty takový nejsi ..ty přece to nechceš udělat  řekl Snape  když na něj Draco mířil hůlkou
já já nechci vaši pomoc ,nechápete to musím to udělat ,musím vás zabít ,nebo on zabije mně ..  
a to už chtěl něco udělat tak jsem tam vlítla a stopla si před Snapea běžte pryč slečno Weltnová řekl Snape ale já jsem tam pořád stála běž pryč Adel! řekl Draco když viděl že tam pořád jsem nebo co ? nebo mně zabiješ klidně jen si mě zabij v tu chvíli to ze mně jen tak vypadlo ale vlastně to byla pravda jestli chce zabít Snapea tak ať zabije místo něj mně. Sice to nikdo neví ale Snape je vlastně můj strýc moje poslední rodina ale on sám o tom neví byl to starší bratr mého otce ale to Snape nevěděl že je to jeho bratr  bral ho jako nepřítele protože byl na straně pána zla ale táta mi to řekl než umřel ..

Slytherin loveKde žijí příběhy. Začni objevovat