15. co máš s Pansy ?!

99 7 0
                                    

Dávám jsem ještě jednu aby jsme stihli to dokončit do toho Silvestra protože Potom už bude zase distantční výuka takže budou vycházet 3 díly denně

a pak jsem si ale uvědomil co se tady vlastně děje a začal jsem jí odstrkovat ale nešlo to potom mi chytila ruce a líbala mně dál a potom někdo otevřel dveře byla to Adel jakmile jí Pansy viděla tak zdrhla...

vešla jsem do jeho pokoje a on se tam líbal z Pansy ta jakmile mě viděla utekla a já jsem se jenom rozbrečela utíkala Adel počkej! ale jasně že jsem se nezastavila a chtěla běžet dál ale on mě chytil silně za ruku tak abych mu nemohla utéct pusť mě! začala jsem na něj křičet a on mě přitáhl k sobě a snažil se mě obejmout ale já jsem se různě se chtěla vyvlíknout furt jsem mu chtěla utýct a pořád jsem brečela potom jsem ale zjistila že to prostě nejde a on mě obejmul ještě silněji a já už jsem stejně nemohla nic dělat přitiskla jsem si hlavu k jeho ramenu a pořád brečela ani jsem nevěděla proč vlastně stojím uprostřed chodby a brečím tu v obětí někoho kdo se před chvílí líbal z nějakou šťetkou ale asi jsem prostě potřebovala obejmout a vybrečet se ...
po chvíli jsem přestala brečet a odtrhla jsem se od Draca šla jsem za tebou protože jsem si s tebou chtěla pomluvit o tom všem o nás a hlavně o tom že jsem chtěla zpátky to co mezi náma bylo předtím asi jsem si uvědomila že jsem tě pořád milovala řekla jsem mu a nečekala jsem na odpověď nechtěla jsem slyšet nějaké výmluvy že o co jsem viděla vlastně se nestalo Adel počkej to není tak jak to vypadalo otočila jsem se na něj a podívala se na něj
je ,je Draco je to přesně tak jak jsem to viděla nejsem slepá buď s ní určitě si rozumíte víc je taky smrtijed navíc je hezká já chci aby jsi byl šťastnej ona je lepší než já draco aspoň ti nebude tak komplikovat život jako já ..
otočila jsem se a šla dál já ale nebudu šťastnej bez tebe zase jsem se otočila--
jasně a co ta holka to jste se začali líbat omylem a myslely jste si že líbáte jablko
chtěla jsem se otočit a odejít ale on začal mluvit fakt promiň já jsem-
- neomlouvej se nemáš za co mi dva spolu už nic nemáme tak proč by jsi se nemohl líbat z jinejma že jo to spíš já bych se ti měla omluvit za tu histerickou scénu nejsem tvoje holka takže mi mělo bejt jedno s kým se líbáš nebo s kým spíš hmm řekla jsem docela ironicky mile a zase mi něco začal vysvětlovat počkej Adel já jsem s nikým nespal a líbat mně začala ona já jsem to nechtěl věř mi ... potom jsem se na něj podívala a řekla a kdyby jsme spolu chodily tak co tak by jsi se od ní taky nechal líbat a hájil by jsi to tím že ona si začala nebo co .to už mě fakt tahle debata nebavila pojď si o tom prosím promluvit ke mně do pokoje smutně se mi podíval do očí ale já jsem nic řešit už nechtěla ..ne mně tohle vysvětlení uplně stačilo dobrou noc Draco řekla jsem kupodivu celkem mile a odešla jsem na pokoj se slzami v očích jsem prošla kolem táty
co se ti-. ani to nedopověděl a skočila jsem mu do řeči nic neřeš to zavřela jsem se v pokoji a brečela bylo mi to líto i když jsem před ním říkala jak jsem s tím v pohodě možná je to tak lepší možná je lepší že jsem se s ním znova nedala do hromady jestli by dělal tohle i kdyby jsme byly spolu...potom už byl večer a já šla na večeři do síně kde byl i Draco a pansy si sedla na moje místo vedle Draca..

šel jsem na večeři a sedl si ke zmijozelskému stolu a čekal než tam přijde adel ale místo Adel tam přišla Pansy a sedla si na její místo ahoj lásko řekla provokativně a sedla si na židly co tady děláš ? a neříkej mi tak ! potom se na mně provokativně podívala to si k tobě nemůžu sednout miláčku? podívala jsem se na něj a provokativně se usmála ne nemůžeš protože tu sedí Adel a přestaň mi takhle říkat ! jdi dělej nemáš tu co dělat ! otočila se a naštvaně odešla ke svým kamarádkám na konec stolu ..

viděla jsem že na mém místě vedle Draca sedí pansy tak jsem si šla sednout na konec stolu je tam jedno volné místo potom se Pansy vrátila a sedla si asi dvě místa ode mně naštěstí si mně nevšímala a jenom se o něčem bavila s těma holkama neposlouchala jsem je dokud nepřišla řeč na Draca . tak co ten tvůj Draco jak si vedeš ? zeptala se jedna z holek u stolu pansy ale je to na nic zrovna mě vyhodil jenom kvůli tomu že tam sedí ta divná holka a říkala jsem mu lásko a tak ten byl protivnej že jsem tak řekla . potom začala zase mluvit jedna z těch holek vedle ní .
jak na nic vždyť jste se líbali ne ? otočila jsem se troch od nich a zase začala jíst večeři ale oni se pořád bavili no to určitě já se ho snažila líbat ale on se bránil jako by mu to strašně vadilo všechny se tam začaly smát a já si asi uvědomila že Draco nelhal fakt se s ní nechtěl líbat vstala jsem od stolu a odešla ..

seděl jsem tam a doufal že příjde Adel ale nepřišla už jsem chtěl odejít ale pak jsem jí viděl odcházet ..takže tady byla akorát nechtěla sedět vedle mně nebo tady viděla Pansy..

Slytherin loveKde žijí příběhy. Začni objevovat