26.návrat

56 4 0
                                    

přijely jsme zpátky do nemocnice bylo asi 7:00 a Snape šel k Adel na pokoj vešel tam a viděl že Adel ještě spí ...i Draco vedle ní šel jsem zase zpátky domluvit z doktorkou reverse a asi v 8:00 se vrátil k Adel to už byla vzhůru a Malfoy seděl vedle ní Ahoj připrav si věci jedeme nechápavě jsem se na něj podívala protože doktorka říkala že odjedu až večer podepsal jsem reverse takže můžeme už jet byla jsem šťastná že už tam nemusím být děkuju a jakože teď hned ? zeptala jsem se a on jenom přikývl a já si začala balit věci a Draco mi pomáhal mněla jsem zabaleno a pak mi doktorka dala nějaký berle můžu na to šlapat lehce ale nemůže mít na tý noze celou váhu a musím ležet chtěla jsem si vzít tašku ale vzal mi jí Draco usmála jsem se na něj a šly jsme ven došly jsme na nádraží a tam jsme čekali na vlak ..

vlak přijel a já už se těšila zpátky do Bradavic nastupovaly jsme Draco mi nesl tašky a James mi pomohl do toho vysokého schodu sedly jsme si o jednoho kupé táta a James seděly vedle sebe a já seděla vedle Draca cesta trvala asi 3 hodiny chvíli jsme si povídali a potom jsme všichni hrály karty teda až na tátu
a po 3 hodinách se ozvalo z vlaku ,,Škola čar a kouzel Bradavice prosím vystupte konečná stanice" vystoupily jsme a došly až do školy kde jsme si dali věci na pokoj všichni na mě divně čuměly nevypadalo to že by zapomněly na ten můj výstup když jsem se tady ožrala no ale co oni mně nikdy moc nemusely ...James spal u Snapea v kabinetu tam kde jsem spala já předtím a oni už šly taky spát a Draco ještě vybaloval nějaký věci a já seděla na posteli a převazovala jsem si obvaz chceš pomoct? zeptal se mně Draco když viděl že mi s tý krve není zrovna dvakrát nejlíp..
jestli ti to nebude vadit ...řekla jsem protože mi z tý krve bylo fakt blbě ukaž řekl a sedl si vedle mě a obvázal mi to dobrý neškrtí tě to ? zeptal se a sedl si zpátky ke mně ne dobrý a děkuju .
neni za co prosimtě usmály jsme se na sebe a já už byla docela dost unavená já už půjdu spát jsem unavená ..Draco jenom přikývl a já si lehla a do třiceti sekund usnula byla jsem děsně utahaná.. a Draco dovybalil věci a šel jsem si lehnout taky Adel už spala a měla celou peřinu u sebe jenom jsem se nad tím pousmál a vzal si deku z křesla a usnul taky..

Slytherin loveKde žijí příběhy. Začni objevovat