Bab 14

7 6 0
                                    

     "Wah,bestnya dekat sini,"kata Elaine sambil menjilat aiskrim yang dibelinya."Bos,saya rasa lepas kita jalan kat pasar malam ni,kita pergi Kuala Perlis okay?Ada tempat makan sedap kat tepi pantai sana,"kata Elaine.

      "Boleh je Elaine,saya pun tak tahu nak buat apa kat bilik,"kata Adam sambil tersenyum."Okay,nah bos try ni sotong goreng tepung kat sini,sedap tau,"kata Elaine."Yelah,nanti saya try,"kata Adam.

Selepas habis makan,
       "Bos,jom balik penat kot,nak tidur lah,kata Elaine."Ye okay Cik Elaine,"kata Adam sambil tersenyum."Takpalah sekali sekala saya jadi driver awak apa salahnya kan,"kata Adam."Thank you boss,"kata Elaine.

        "By the way,ni Cik Elaine kan,"kata Danial yang juga merupakan anak kepada Tan Sri Aaron."Ye,saya Elaine,"kata dia sambil tersenyum."Oh,hai by the way nice to meet you ya,"kata Danial sambil tersenyum.

            Tengku Adam yang menjadi pemerhati dari tadi hanya menjeling Danial."Okay,so kalau takde apa apa, kitaorang  gerak dulu okay Tan Sri,Danial,"kata Adam.

          "Oh ya Adam uncle rasa can we meet dalam masa terdekat lagi?,"Tanya Tan Sri Aaron."Okay sure uncle , boleh nanti uncle beritahu bila uncle datang KL,"kata Adam .Adam menyalami tangan Tan Sri Aaron dan Danial lalu pergi dari situ meninggalkan Elaine."Eh,Adam tunggu,by the way thanks Tan Sri and Danial ,"kata Elaine sambil tersenyum lalu mengejar Tengku Adam.

        "Adam,why you left me behind tadi,malu tahu tak,"kata Elaine."Oh I thought you suka tadi kan,"kata Adam sambil tersenyum sinis.

I love you Mr Sweater Guy[Completed]!!!Where stories live. Discover now