"Elaine actually nanti ada orang nak merisik kamu ni,kata mama Elaine ,Puan Zahirah."Ma,are you kidding me or serious,"kata Elaine."Ada nampak mama gelak ke, Elaine,"kata mamanya."Ma,apa ni ma biarlah Elaine pilih sendiri calon suami Elaine,"kata Elaine.
"Oh, ye tapi kamu yang buat decision nak accept ke tak ,okay?,"kata mamanya."Ye la mama,"kata Elaine dengan fikiran yang berserabut.
Elaine berkata dalam hati"Siapa pulak yang nak merisik aku ni,aduh jem aku pun tak tahulah ,"kata Elaine.
"Elaine, diorang dah sampai ni,"kata mamanya."Ye mama,El turun ni,"katanya.Elaine menuruni tangga dengan hati hati."Aik,Puan Sri Malia,"dia terfikir Seketika sebelum disapa dari belakang."Ai,El buat apa ni, cepatlah diorang dah tunggu,"kata Kak Ardell,kakak ketiganya."Ye Kak,okay cantik tak adik,"kata Elaine."You're perfect..of course cantik sayang,pergilah ,"kata Kak Ardell.
"Saya dari pihak pengantin lelaki ingin merisik bunga di taman,iaitu Nur Elaine Arrelia ni.Nak tanya jugak pihak perempuan setuju ka,"kata Tan Sri Tengku Haris wakil dari pihak lelaki.
"Macamana El setuju tak,"kata mamanya."Am, ma sebenarnya siapa yang merisik El ni,"katanya."Nanti you knowlah,"kata mamanya.
"Cepatlah buat keputusan,"kata papanya,Encik Zaid."Okay ma,papa Elaine setuju,"katanya.Semua orang mengucap sikit."Alhamdulillah,"Puan Sri Malia tersenyum dan bersalam dengan Elaine "Thank you El,kitaorang memang dah lama nak kamu jadi menantu kami,"katanya sambil tersenyum.
Elaine hanya tersenyum dan berkata "Sama sama Aunty tapi anak aunty yang mana ni?,"tanyanya.Aunty Malia hanya tersenyum dan berkata"Adalah,nanti kamu tengoklah,"katanya.
Elaine semakin tertanya-tanya akan lelaki misteri yang merisiknya semalam.
YOU ARE READING
I love you Mr Sweater Guy[Completed]!!!
RomanceSinopsis:- -Tengku Adam Tan Sri Tengku Haris -Anak kepada Tan Sri Tengku Haris dan Puan Sri Malia -Anak bongsu daripada empat orang adik beradik -Seorang yang baik hati dan handsome, ramai peminat -Satu-satunya anak lelaki...