WellHello mindenkinek!
Mivel egyáltalán semmi ötletem sincs mit írhatnék még ebbe a történetbe karácsonyi fejezetként, vagy hát lenne, de mindegyik enyhén szólva is spoileres, ezért arra gondoltam, hogy inkább összedobok valami kisebb, de remélhetőleg szívmelengető listácskát arról, hogy a kedvenc karaktereink általában, vagy hát az Akadémiába való járás előtt hogyan és kivel ünnepelték a karácsonyt. Remélem tetszeni fog, kellemes ünnepeket kívánok! ❤
Jax
Mivel Jax Brightonban él, ezért a karácsonyi programjának szerves részét képezi, hogy édesanyjával szenteste délelőttjén kimennek sétálni a hűvös tengerpartra, élvezni a hullámokat és a forralt bor ízét, miközben kiadós beszélgetéseket tartanak, általában a rokonok kibeszélésétől kezdve egészen azokig a témákig, amelyek kicsit bensőségesebbek. Tudniiliik, Jax karácsony napján árulta el az édesanyjának a kapcsolatát Tonyval is, mert úgy érezte, az ünnepnek van egy bizonyos hangulata, amikor könnyebb ezekről a dolgokról beszélni. Kate egy percig sem hezitált, hogy tudtára adja a fiának: nem érdekli, hogy kit szeret addig, ameddig boldognak látja őt.
Bár a rokonok háromnegyede teljes mértékben kikészíti Jaxet (főleg az unokatestvére, Nelly, aki folyamatosan a tökéletes életével henceg a családnak), azért este mégis részt szoktak venni a nagyszülei házában tartandó ünnepi vacsorán, ugyanis köztudott, hogy Jax él-hal Ethel nagyiért és az ő főztjéért, s mivel évközben keveset találkoznak, mert a nagyi és Kate között a nő egyetemi évei óta létezik egy bizonyos feszültség (szerintem mind tudjuk, hogy mi miatt), ezért inkább kerülik egymást és csak ünnepekkor csillapodnak le valamelyest a kedélyek. Mindketten tisztában vannak vele, kimondatlanul is, hogy ezt csak Jax miatt teszik.Gray és Nymeria
Kedvenc Aspinger-tesóink minden évben segítenek Carolnak sütit sütni. Graynek valahogy mindig sikerül elrontania a cukormázat ilyenkor, így már néhány éve ez a feladat csak Merara hárul. Karácsony délelőttjét az édesanyjukkal töltik, együtt ebédelnek, filmeket néznek vagy random karácsonyi dalos karaoke partit tartanak, az este viszont már a Mephistoé, aki minden évben feljön a gyerekei után és elviszi őket a városba forrócsokizni. Crawleyban különösen hangulatosak ilyen időszakban az utcák és igen, az utcai árusok is nyitva vannak még ilyenkor, így együtt iszogatnak és beszélgetnek mindenről, ami csak eszükbe jut.
Blithe
Az apukájával, Jeremyvel utolsó pillanatokban vásárolják meg a karácsonyfát és rohamtempóban díszítik fel, hogy mire Hazelt felengedik a Pokolból néhány óra erejéig, addig minden tökéletesen nézzen ki. Blithe mindig nagyon várja a karácsonyt, mert ez az egyetlen alkalom, amikor mindkét szülőjével együtt lehet, így különleges helyet tölt be a szívében ez az ünnep.
Ethan
Eyhildur mindenkit karácsonyi nagytakarításra fog be szenteste előtt egy héttel. A ház és az udvar csillog-villog, a karácsonyi dalok már december elsejétől üvöltenek a hangszórókból és Erica már alig várja, hogy előkerüljenek a díszek is. Mylo és Ethan minden évben kidíszítik a ház külsejét is égősorokkal, ami hosszú és precíz munkát igényel, de a végeredményért mindig megéri. Karácsony napján együtt vacsoráznak, ajándékot bontanak és később társasjátékoznak vagy filmet néznek.
Leon
A fiú minden évben azért imádkozik, hogy mindkét szülője ott legyen karácsonykor. De tényleg. Ez olykor összejön, olykor nem, volt már olyan karácsonya is, amit csak Wispával töltött, de a szomorúság ellenére minden percért hálás volt. Mivel Wispa főzőtudománya páratlan, ezért ilyenkor mindig beüt a sütigyár, amikből ha túl sok készül, együtt körbejárják a rászoruló családok házait és nekik ajándékozzák őket. Ha Andynek és Diananak sikerül elérnie, a karácsonyfadíszítés általában rájuk marad.
Talia és Val
Náluk kivételesen feszült szokott lenni a karácsony. Semmit sem csinálnak együtt, hatalmas kúriájukban a személyzet takarít, főz, és dekorál, ők pedig éppen csak a vacsora erejéig vannak együtt, az ajándékbontásra már saját szobájukban kerül sor. Talia rendszerint menekül, mindig elutazik édesapjához Glasgowba, ahol sokkal ünnepibb hangulat és szeretet várja. És akármilyen hihetetlen, maga Val is meglátogatja az édesapját a Tartaroszban egy óra erejéig, ugyanis Hádész ennyit enged meg a halandók világában élőknek ezen a napon, amely az egyetlen, amikor egymást látogathatják a rokonok egész évben (de persze vannak kivételek, ha az embernek jók a kapcsolatai).
CZYTASZ
Transcendence Chronicles // Karakterkönyv
LosoweA "The Guardian", az "All Hail My Demon" és a "Lucifer's Bastard" című, összefüggő történetszériám szereplőinek tárháza, mely az újonnan megjelenő szereplőkkel karöltve egyszerre frissül majd. A széria köteteinek egységes neve a "Transcendence Chro...