Probudila se dřív než on. Nevadilo jí to, naopak. Lehla si na břicho a opřela se o lokty. Sledovala spícího muže vedle sebe. Víčka, skrývající bledě modré oči, se trochu chvěla, nejspíš se mu něco zdálo. Do tváře mu padaly jeho rozcuchané plavé vlasy. Opatrně mu je dala za ucho. Mohla se pak lépe dívat na tu tvář, kterou tolik milovala. Mohla vidět jeho trochu pootevřené rty, a pohled na ně jí okamžitě připomněl ty polibky, které jí uměl darovat tak krásně.
Tiše se zvedla z postele a vytratila se do koupelny. Když tam byla hotová, když její tvář už zdobilo líčení a její tělo bylo skryté pod novým ošacením - že jí ty džíny s bordovou halenkou v kombinaci s rozpuštěnými tmavými vlasy velice slušely snad není nutné říkat - vrátila se do pokoje. Pořád ještě spal a ona dostala nápad. Vytratila se z pokoje. Celou dobu, co jela dolů výtahem, co objednávala snídani, čekala na ni a vracela se zpátky, doufala, že se za tu dobu neprobudí.
Neprobudil. Tác položila na noční stolek a sehla se, aby toho muže, který jí voněl i bez parfému - a snad měla jeho vůni ještě radši než med a cedr - políbila.
V polospánku natáhl nosem vůni francouzských toastů s jahodami v kombinaci s kávou. Ještě ale neotevřel oči, což vůbec nebylo na škodu, protože za malý okamžik se jeho rty dočkaly sladkého polibku. Zamručel a stáhnul Sofii na sebe. Vypískla, netušila, že je vzhůru. Přetočil ji pod sebe, líbal ji a teprve když se odtáhnul, otevřel oči. Usmívala se na něj.
„Dobré ránko," zašvitořil.
„Dobré," zašeptala a pohladila ho po tváři. Políbil ji do dlaně. „Přinesla jsem ti snídani."
„Mhm." Znovu ji políbil.
„Vystydne ti káva," řekla, ale prsty mu při těch slovech probírala vlasy.
„Dá se pít i studená," odpověděl a lačně si uzurpoval její rty.
Zasmála se mu do rtů, než mu vášnivé polibky začala oplácet. Hladil ji po těle a ochutnával natěšeně její rty, tváře, bradu a nakonec i krk. Když se jeho jazyk a rty dotkly její šíje, vzdychla. Pocity, které jí jeho něžná péče přiváděla, byly nepopsatelné. Aniž by jí přestal líbat, začal jí rozepínat knoflíčky, aby vysvobodil její ňadra.
Dneska neztuhla. Naopak, uvolnila se a nechala Rogera, aby se jí dotýkal tak, jak nesmí nikdo jiný. Nechala ho, aby vzal do úst její bradavku a zavřela oči a hladila ho po vlasech, kousla se slastně do rtu, zatímco on si hrál. Cítila, jak jí objíždí jazykem, jak ji vsává do úst, zatímco s druhou si hraje alespoň rukou. Když po bradavce přejel něžně zuby, zachvěla se a z úst jí unikl sten.
Usmál se, to, že se jeho konání setkává s úspěchem, ho těšilo. Překvapilo ho, ovšem mile, že si sama rozepnula džíny. Pomohl jí je stáhnout a sám si sundal své - nerozuměl tomu, jak v nich dokázal usnout, ale byl víc než rád, že je z nich na chvíli vysvobozen. Podíval se na ni, jak ho pozoruje a kouše se do rtu. Usmál se na ni a také ji sjel pohledem. Kromě kalhotek na sobě neměla nic a byla nádherná. Vrátil se k ní, vášnivě ji políbil, protože ty rty byly tak lákavé, že jim nešlo odolat. Vyšla mu vstříc, ale on se vrátil k laskání jejího těla. Líbal její bříško, chvíli si ukazováčkem kreslil na její kůži, až ji to u pupíku zalechtalo a ona se rozchechtala.
„Rogere." Zavrtěla se smíchem hlavou. „Přestaň."
Pobaveně se usmál a políbil ji na to místo, kde to šimralo. Hladil ji po stehnech a blížil se k jejímu rozkroku, ale vždy ruce zastavil na vnitřních stranách stehen. Srdce jí bušilo, naskakovala jí husí kůže a rychle dýchala. Když už to udělal potřetí, zamračila se a prosebně se na něj podívala.
„Rogi."
„Hm?" zeptal se a škádlivě se na ni usmál.
„Prosím."
„Copak?" Něžně ji škrábal na stehnech a mučivě pomalu se přibližoval až k lemu kalhotek, které měl v plánu nejdříve jen odhrnout a trochu si pohrát, než je sundá. Zatím se jich ale nedotkl. Namísto toho ji jen dráždil a čeká, až to řekne nahlas.
„Můžeš to už, sakra, udělat?!" vyjela na něj nedočkavě, zorničky měla rozšířené vzrušením.
Pobaveně se uchechtl a ona přestala dýchat, když ji přes prádlo pohladil. Cítil, jak je horká a vlhká, věděl, že je roztoužená a že ho strašně chce. On stejně tak chtěl ji, ale zároveň ho bavilo trochu ji provokovat, stupňovat její vzrušení, aby ten jejich vrchol byl potom co nejsladší. Odhrnul látku stranou a políbil ji na to tajemné místečko, které ho přímo volalo. Zasténala, a jak ho hladila ve vlasech, zatahala ho za ně. Chutnala mu sladce, jako kousek ráje. A když přidal k jazyku ještě své prsty, nejdřív jeden, potom dva, třásla se mu vzrušeně pod rukama a sténala.
„Rogere, lásko," vydechla přerývaně, snažila se nevyvrcholit tak rychle, chtěla tuhle slastnou cestu k orgasmu prožívat ještě o chvíli déle, ale bylo to těžké, přesně věděl, jak se jí dotknout, jak ji polaskat, aby to dokonale fungovalo. „Prosím... Miluj mě..."
Podíval se na ni a na okamžik zvednul hlavu.
„Miluju tě, beruško." Zavrtěla hlavou.
„Pomiluj mě. Udělej to."
ČTEŠ
The christmas love of Roger Taylor
RomanceVánoční dárek pro moji milovanou @ztracenavknihach. 🙂❤️ Adventní kalendář, povídka o 24 kapitolách o Sofi a Rogovi.