12 (18+)

210 7 10
                                    

„Rogere, lásko," vydechla přerývaně, snažila se nevyvrcholit tak rychle, chtěla tuhle slastnou cestu k orgasmu prožívat ještě o chvíli déle, ale bylo to těžké, přesně věděl, jak se jí dotknout, jak ji polaskat, aby to dokonale fungovalo. „Prosím... Miluj mě..."

Podíval se na ni a na okamžik zvednul hlavu.

„Miluju tě, beruško." Zavrtěla hlavou.

„Pomiluj mě. Udělej to."

Ta prosba mu zněla do uší jako rajská hudba. Byl to skoro spíš příkaz než prosba, alespoň takovým tónem to bylo řečeno, ale on si toto rád nechal přikázat. Rád poslechl. Naposledy ji pohladil v klíně, a pak jí trochu za pomoci zubů, trochu za pomoci rukou stáhnul ten poslední kousek oblečení, co na sobě ještě měla. Bylo jí hloupé, že je v tomhle oproti němu tak pozadu, takže si klekla na posteli a dovysvlékla jeho. Trochu se jí chvěly ruce, ale chtěla to udělat a udělala. Bylo to poprvé. Neřekla to, ale možná to tušil, podle toho, jak se na něj dívala, jak opatrná při tom svlékání byla. Teď byl před ní nahý a zcela přichystaný, samozřejmě. Dívala se na něj a trochu se kousla do rtu. Pomalu, až s přehnanou opatrností přejela po hebké kůži bříšky prstů. Roger se přerývaně nadechl a v penisu mu zacukalo vzrušením.

Trochu se pousmála, fascinovaná tím, jakou reakci její letmý dotyk vyvolal. Chtěl, aby se ho dotýkala víc, ale nic neříkal, nijak na ni netlačil - chtěl, aby se odvážila si hrát sama, a ta představa ho navíc vzrušovala mnohem víc, než že ji povede. Konec konců, když si ho trochu víc okoukala, byla už odvážnější. Po celé jeho délce ho pohladila a něžně sevřela v ruce. Začala pomalu přetahovat a on u toho mučivě pomalého laskání sténal. Ještě na chvilku si jeho prsty našly cestu do jejího horkého klína, potřeboval se ujistit, že je vzrušená dost. Cítil její vlhkost na prstech a jen z toho se slastně zachvěl. Políbil ji a potom povalil na záda. Usmála se a natěšeně roztáhla nohy, aby k ní dobře mohl. Něžně do ní vstoupil a ona zasténala a zašeptala jeho jméno.

Milovali se, přesně jak žádala, a bylo to ještě krásnější, než čekala. Při každém jeho přírazu ji zaplavovaly slastné pocity, takové, jaké dosud nepoznala. Okamžitě si zamilovala, co při tom cítila, a zbožňovala ty okamžiky, kdy se k ní tiskl a šeptal jí vzrušeně do ucha, jak moc ji miluje. Když v ten okamžik zrovna byla schopna promluvit, odpovídala mu, že ona jeho také, ale spíš mluvit nedokázala, v této chvíli pro ni byla řeč příliš složitým úkonem. Po tom, co jí po krásném milování potřísnil břicho svým darem, zatímco ona se ještě chvěla při odeznívání vlastního orgasmu, lehl si k ní a na chvíli se k sobě přitulili. Přikryl oba dekou a láskyplně ji políbil na rty.

„Pořád se ještě třeseš..." zašeptal po chvíli.

Usmála se. „Nechce to vůbec přestat."

„To se ti to až tak líbilo?" zeptal se dráždivě. Proč jen ji tak rád popichuje?

Nestálo jí to za odpověď, namísto toho ho políbila a usmála se mu do rtů.

„Co myslíš?" Také se usmál, samozřejmě věděl.

Chvíli mlčeli, jen se k sobě tiskli, navzájem se hladili a užívali si blízkost toho druhého. Pak navrhl, že by se mohli jít osprchovat a ona souhlasila, že půjde s ním. Nechali po sobě stékat horkou vodu ze sprchy, navzájem se omývali a opět líbali. Jeden jako druhý měli pocit, že se nikdy necítili šťastnější. Nic kromě nich samých pro ně neexistovalo.

Když se vrátili do postele, po sprše oblečeni zatím jen ve spodním prádle, přituleni k sobě popíjeli vychladlou kávu a jedli studené toasty. Navzájem se krmili jahodami a ačkoliv se trochu ztvrdlé toasty nedaly téměř pozřít, z rukou toho druhého chutnaly báječně.

Olíbávala něžně jeho rty, které chutnaly po cukru, bořila tvář do jeho blonďaté hřívy, vdechovala zhluboka jeho vůni. Nepotřebovala k životu nic víc, ani vzduch. Tohle byl její malý kousek ráje. Máte-li Ráj, co víc potřebujete mít?

The christmas love of Roger TaylorKde žijí příběhy. Začni objevovat