h a i l e y
Bylo až neuvěřitelné jak se mi od té doby, co jsem ze svého života odstřihla Justina, začalo dařit! Nebo jsem si to jen nalhávala a kompenzovala?
Rozhodně jsem momentálně byla šťastná. Chyběla mi láska, osoba, která by mě milovala, starala se o mě, podporovala mě a opečovávala mě, ale i navzdory tomu jsem byla spokojenější než před měsícem, kdy jsem na tom byla opravdu špatně.
A byla jsem z toho nadšená, jelikož byl vidět výsledek mé dřiny a návštěv u psychoterapeuta. Byla jsem na sebe hrdá. A to bylo nejvíc!
Dva dny na to, co jsem odmoderovala předávání cen, mi přišla další nabídka na to, abych uváděla nový hudební pořad Drop the Mic. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli bych to měla přijmout, jelikož jsem toho teď měla před sebou hodně. Čekala mě další velká spolupráce s BareMinerals, focení pro úspěšný a celosvětově známý magazín Vogue, přípravy na Met Gala, kam jsem původně jít nechtěla, ale Shawn mě přemluvil a půjdeme tam společně.
Nakonec jsem nabídku přijala, protože mě moderování hodně bavilo, tak alespoň bude zase sranda.
Vydechla jsem úlevou, když jsem z nohou skopla podpatky, ve kterých jsem celý den pobíhala v BareMinerals, jelikož jsme zkoušeli a vylepšovali nové produkty.
Podívala jsem se na nástěnné hodiny, které ukazovaly půl deváté večer. Povzdechla jsem si a když jsem chtěla jít do koupelny, abych si dala zaslouženou sprchu, zazvonil mi mobil.
S velkým překvapením jsem hovor přijala.
"Ahoj, Hailey. Doufám, že neruším," ozval se Ryan.
"Ahoj, nerušíš. Jsem ráda, že voláš," posadila jsem se do mého pohodlného křesla.
"Chci se ti omluvit za to, jak jsem se k tobě choval," řekl.
"V pohodě," myslela jsem to vážně, i když mi to bylo pořád líto, ale neměla jsem v plánu dělat uraženou.
To by nikam nevedlo.
"To jsem rád. Táta se ti taky určitě ozve. A jak se máš? Cítíš se dobře?" staral se.
Můj milovaný bratr je zpět. Zase se o mě staral, jako tomu bylo kdysi.
"Teď už mnohem lépe," usmála jsem se.
"Víš, měls pravdu. Musím to uznat. Ale jak si to věděl?" ptala jsem se.
"Ségra, to je na dlouho. To bychom se museli vidět, abych ti to všechno řekl,"
"Co všechno?" vyhrkla jsem.
"Ty vůbec nic nevíš? Justin ti nic neřekl?" povzdechl si Ryan.
"Ne," zamumlala jsem.
"Tak já v pátek přiletím do New Yorku. Stejně bych s tebou potřeboval nafotit fotky, jestli by ti to nedělalo problém," to, že za mnou přiletí mi udělalo velkou radost.
"Tak dobře. Budu se moc těšit," řekla jsem.
Ještě chvíli jsme si povídali o všem možném a pak jsem si konečně šla dát tu zaslouženou sprchu.
-
"Tak ráda vás oba vidím," objala jsem se nejdříve s Keliou a pak Joem, kteří mě přišli navštívit.
"My tebe také," odvětila Kelia.
Ze všeho nejdříve jsem jim nabídla něco k pití a na stůl přinesla malé pohoštění. Dnes jsem měla volno, tak jsem toho využila a dopoledne stihla upéct mé oblíbené cookies a banana bread.