H A I L E Y
Byla jsem velmi šťastná, když Justin nakonec dorazil, čímž mě opravdu dostal, a naše shledání proběhlo, jak nejlépe mohlo. Zase mám po svém boku svého nejlepšího kamaráda, který mi dlouhou dobu scházel.
Párty jsme si všichni užívali až do konce plnými doušky. Stal se z toho můj nejlepší večer za poslední dobu. Ale jsem si víc než jistá, že takových krásných večerů zažiju ještě nespočet, když jsem zpátky ve svém městě.
Tahle noc skončila, jakmile jsme se v pět ráno dostali taxíkem k nám domů. Justin šel spát do pokoje k Ryanovi a já k sobě do toho svého pelíšku.
Ráno, spíše odpoledne, bylo celkem kruté, protože jsem si myslela, že mi každou chvílí pukne hlava. Původně jsem nechtěla tolik pít, ale když se tam pak objevil Justin, panáky ke mně lítaly ze všech stran.
Vyhrabala jsem se z teploučké peřiny a pomalým krokem přešla do své prostorné koupelny, kde jsem měla jak vanu tak i sprchový kout. V našem domě jsou dohromady čtyři koupelny a záchody. Jedna je společná, další je u mě a u Ryana a tu čtvrtou má otec v ložnici. Takže u nás neexistuje to, že bychom se ráno prali o to, kdo půjde první do koupelny a jak dlouho tam může být.
Obličej jsem si opláchla studenou vodou, abych se probrala a spolkla si lék na bolest hlavy.
V županu jsem šla dolů do kuchyně, kde byl lísteček se vzkazem od otce, na kterém se psalo, ať se o sebe postaráme, že musel do práce. Dělá, jako bychom byly malé děti.
K snídani jsem si do misky nasypala cereálie a následně je zalila mlékem. V konvici už byl hotový čaj, tak jsem si ho jen nalila do hrnečku a zasedla ke stolu.
Během pár minut se tu objevil rozespalý Justin. "Dobré ráno," zívnul.
Také jsem mu popřála dobré ráno a pohotově mu naservírovala lék na bolest se sklenicí vody, za což mi poděkoval.
"K snídani si vezmi, co chceš," řekla jsem mu a vrátila se ke své snídani.
S miskou cereálií a jogurtem si přisedl ke mně a začal jíst.
"Stephen je v práci?" ptal se na mého otce. Jsou to celkem dobří přátelé.
Jen jsem přikývla a odnesla po sobě špinavé nádobí do myčky. Počkala jsem ještě na Justina, abych mohla myčku zapnout.
"Sakra," zamrmlal s pohledem do svého mobilu. Tázavě jsem se na něj podívala.
"Za hodinu mám být u doktora a auto mám u Kendall," povzdechl si.
"Nedělej si starosti, Ryan tě určitě odveze," mrkla jsem na něj a šla nahoru do Ryanova pokoje. Snažila jsem se ho probudit, ale spal jako zabitý.
Z jeho bundy jsem si tedy vzala klíčky od jeho auta. Nic jiného mi nezbývá.
"Tak tě tam hodím já. Ryan je mrtev," uchechtla jsem se a Justin také. Se slovy 'jsi moc hodná' jsme se šli každý obléknout.
Justin mi zadal do navigace adresu ordinace. Čas jízdy by měl být 31 minut. Zapnula jsem rádio, odkud se okamžitě ozval jeho hlas, čemuž jsme se oba zasmáli. Trochu jsem to ztlumila, na což Justin zareagoval dotčeným pohledem, který po mě prudce střelil.
"Potřebuji se soustředit na jízdu," odůvodnila jsem.
"To znamená, že tě rozptyluju?" zasmál se.
"Svým způsobem," pokrčila jsem rameny.
Po chvíli ticha jsem se odhodlala zeptat na otázky, které mě hrozně zajímaly, ale nechtěla jsem být až moc vlezlá nebo nechtěla způsobit to, aby se cítil špatně ohledně toho. Musela jsem na to opatrně.
"K doktorovi docházíš pravidelně?" svou první otázku jsem se snažila položit opatrně.
"Jo," přikývl.
Chvíli bylo opět ticho, ale když jsem se chtěla ptát dál, začal mluvit sám, za což jsem byla moc ráda a vděčná, že se mi tahle svěří i po tak dlouhé době, co jsme se neviděli a jaké neshody mezi námi byli.
"Asi chceš vědět proč a co mi dělají," nadhodil. Upřeně hledící na silnici jsem přikývla.
"Podávají mi nitrožilně látku, která vyplavuje nějaké toxiny, kterými jsem v minulosti týral své tělo," periferním viděním jsem mohla zaznamenat to, že pro něj rozhodně nebylo příjemné o tom mluvit.
Promnul si obličej. "Teď jsem v procesu zotavení. Nesmím své tělo dál zaplavovat sračkama," zřejmě se rozčílil sám nad sebou.
Teď jsem ho neměla možnost jakkoliv uklidnit, protože jsem se musela věnovat řízení a dávat pozor na to, jestli jedu správně.
"Tady zaparkuj," ukázal mi volné místo.
Když jsem zaparkovala, vystoupili jsme a po krátkém přemlouvání mě Justin donutil jít s ním do ordinace.
Liked by beliebers, jailey1 and 518 642 others
justinbiebernews hailey baldwin and justin bieber arrived at doctor's office together in Beverly Hills, California.
View all comments (...)
belieber yeees im so glad she's back and they are friends againnnn🥰🥰🥰
hater ugly bitch
haileysfan she looks so cute in this outfit😍
hater im sick of this snake🐍
jelena go away slut
jailey they would be a nice couple👫❣️
belieber awww, she's so sweet🥺 she takes care of our boyy💓💓💓
haileysfan i bet he has missed her so much