07

783 55 7
                                    

eminim yakında onu bulacağım.

fakat ya telefonuna ihtiyacı olursa?

onu endişelendirmek istemiyorum.

minho kafasını iki yana sallayarak çocuğu bulmak için kararlılıkla içeri girdi. çocuğun telefonunu geri verene kadar duramazdı. kim bilir ne kadar endişelenmişti çocuk, bir pazartesi sabahı telefonunu kaybettiğini biliyor olmalıydı.

"neyse o işte." dedi jisung. o, chan, felix ve hyunjin dolabının yanında duruyorlardı çünkü zil henüz çalmamıştı ve yapacakları başka bir şey yoktu.

"inanılmazsın." felix inanmamış bir şekilde dalga geçti.

"bilgilerin içinde, bulmak istemediğinden emin misin? okuldan birinin onu almış olabilme ihtimali var. ya da nazik birinin bulup polise verip vermediğini asla bilemezsin." dedi chan genç olanı anlamaya çalışarak.

"tüm bu olasılıkların mümkün olduğu bir olasılık sadece gerçekleşebilecek başka bir olasılıkmış gibi hissediyorum fakat tüm bu olasılıkların muhtemelen mümkün olmayabileceği bir olasılık da var çünkü insan ırkı bencil orospu çocuklarıyla dolu." mark sözünü kesti. diğerleri sadece ciddi bir şekilde ona baktı.

"ne var?" diğerlerinin bakışlarıyla kafası karışmış bir şekilde sordu.

"her neyse, önemi yok. telefonumu kaybetmem internetin derinliklerinde gezmektense ders çalışmamı sağlayabilir." jisung konuştu.

"ama eğer telefonun olmazsa asla bir erkek arkadaş bulamayacaksın." diye sızlandı felix.

jisung sadece göz devirdi.

"bekle bu bana bir şey hatırlattı! channie hyung burada herhangi bir akraban var mı?"

"evet, kardeşlerim lucas ve hannah, bir de bambam, ve minho." diye yanıtladı chan ve ekledi "neden?"

"minho sana chrees diyor olabilir mi?"
jisung sordu.

"evet... dur biraz! sen onun konuştuğu çocuktun değil mi!" dedi chan, jisung cevap olarak yavaşça kafasını salladı.

"uhm... merhaba?"

yazar notu: bahsettiğim lucas wayv üyesi lucas değil lmao chan'in biyolojik kardeşi ve evet biliyorum o hala sadece bir çocuk ama lisedeymiş gibi davranalım :)

OLASILIK CÜMLESİNİ ÇEVİRİRKEN KAFAYI YEDİM

lame | minsung (TÜRKÇE ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin