1

685 25 18
                                    

Úplně normální prázdninový den 15 leté dívky, která žije na kraji Anglie v malém baráčku se svými rodiči.

Nemá moc přátel, no spíš žádné. Všichni si myslí že je divná a s nikým se moc nebaví, není zrovna nejvířečnější typ.

Asi od svých 9 let si začala všímat že si není moc podobná rodičům. Otec Jackson Hale má světle hnědé vlasy a zelené oči a matka Olivie Hale která má blonďaté vlasy a modré oči, vlastně  nemají ani žádné podobné rysy v obličeji ani v chování. Kelly Hale má černé dlouhé vlasy a šedé až černé oči. Její šatník většinou oplývá černou barvou.

Jednou ráno se vzbudila, klasicky úplně rozcuchaná, šla dolů na snídani. V baráku voněla vůně čerstvě napečených lívanců. Sešla po schodech a sedla si do kuchyně ke stolu.

,,Dobré ráno."

,,Dobré" řekla její matka s poněkud nervózním podtónem. ,,Dej si, udělala jsem lívance."

,,Jojo děkuju, hele? Je všechno v pořádku příjdeš mi nějaká nervózní."

,,Noo... jak to říct... dnes přijde návštěva, trochu zvláštní návštěva, ale víc ti řeknu až přijde tata. Měl by přijít tak do 15 minut."

,,Um dobře, mám se bát?" Řekla malinko sarkasticky.

Ale to se na ni Olivie už jen podívala a pak si hleděla dál lívanců na pánvičce.
Tak si Kelly dala lívanec do pusy. Po tom co sotva snědla jeden se otevřely vchodové dveře a tam stál Jackson, tedy  Kellyinin otec.

,,Dobré ráno, zlatíčka." Dal Kelly lehkou pusu na hlavu a pak i Olivii.

,,Teď mi můžete něco říct o té záhadné návštěvě co má přijít." Podívala se na Kelly nedočkavě.

,,No... Kelly, asi jsi si všimla že nám nejsi moc podobná."  Začala opatrně Olivie.

,,Mamka tím chce říct, že nejsme tvý biologičtí rodiče." Doplnil ji Jackson.

,,A dnes má přijít na návštěvu tvůj pravý otec, který si tě poté vezme zpět k sobě."

,,Co? A to mi říkat až teď? A proč jsem vlastně nežila s ním?" Kelly byla docela v rozpacích, nevěděla jestli být smutná že opouští svou rodinu se kterou žila 15 let a nebo být ráda že vypadne z toho místa, kde ji nikdo nemá rád.

,,Ve světě kde žije to nebylo bezpečné, tak tě převezl nám a my se o tebe postarali."

,,Ve světě kde žije? To mi chceš říct že je to třeba nějaký čáryfuk, nebo král z pohádky?" Řekla sarkasticky a při tom se na sebe Olivia a Jackson nervózně podívali.

,,Svým způsobem máš pravdu."

,,Počkat co?"

,,No není to jak jsi nazvala čáryfuk, ale čaroděj a v jeho světě jich je hodně."

,,Že tohle je jen sen, nebo blbá sranda." Řekla nervózně a jen co to odřekla někdo zaklepal na dveře.

,,Jdu tam." Řekla Olivie a šla otevřít dveře. Kelly seděla na místě a snažila se to vše nějak spracovat.

,,Kelly, tohle je tvůj biologický otec." Olivia poukázala na postavu vedle , která byla zahalena v černém hábitu a měla stejný odstín vlasů jako Kelly, viděla tam nějakou podobu se říct.

,,Jmenuje se Severus Snape, takže ty nejsi Hale, ale Snape." Doplnil Jackson.

Severus si Kelly prohlížel od hlavy až k patě, na jeho výrazu nešlo poznat jestli je rád že ji vidí a nebo je zklamaný že nevypadá jinak třeba. Měl pořád kamenný výraz.

,,Tak Kelly, jdi si zabalit věci do kufru a vem si to nejnutnější." Řekla Olivia se starosti v hlase.

Stoupla jsem si a šla po schodech do pokoje si zabalit věci. Stále jsem doufala že je to třeba jen sen a nebo jen sranda.

Po tom co jsem překročila práh domů a šla jsem s údajně mim otcem někam k lesu mi to začalo všechno docházet.

Po cestě neřekl ani slovo a mě taky do mluvení moc nebylo, takže něco společného máme. Došli jsme k nějaké staré botě a on ji vzal do ruky a s tím konečně něco řekl.

,,Chyť se a pevně se drž."

Moc jsem nechápala ale udělala jsem to co mi řekl. Jen co jsem se chytla té boty, všechno kolem se začalo točit a já měla pocit že každou chvíli vyhodim ty lívance co jsem si dávala ke snídani.

Objevili jsme se před nějakým domem, hádám že to bude jeho protože se hned vydal ke dveřím, tak jsem ho následovala.

Vešli jsme dovnitř a já se porozhléhla, bylo to malinké, ale utulné.

,,Tvůj pokoj jsou ty první dveře v pravo, až se zabydlíš přijď a já ti to vše vysvětlím."

Kývla jsem a šla do pokoje, kde se nacházela postel, noční stolek s lapičkou a nějakou starou učebnicí lektvarů, jeden psací stůl a skříň na oblečení. Bylo to utulné a já se cítila jako doma.

Všechny věci jsem si uklidila do skříně a posadila se na postel. Pořád mi vrtalo hlavou co je to za knížku "Lektvary pro 6. ročník" no ale teď bych měla jít za... tátou? asi...

Přišla jsem do místnosti co vypadala jako obývací pokoj. Byly tam 2 křesla, stolek a krb pak jen poličky s knížkami.
Jen co jsem tam vešla všiml si mě přes to že si četl noviny.

,,Jsem rád že jsi tu." Vypadalo to jakoby se usmál.

,,Víš, Olivia a Jackson ti asi řekli že nejsem normální a ani ty nejsi. Já jsem čaroděj takže ty taky a po prázdninách už nenastoupíš do své staré mudlovskem školy."

,,Mudlovské?"

,,Ano takhle říkáme těm co neumí kouzlit."

,,Aha a kam nastoupím teda?"

,,Do školy čar a kouzel v Bradavicích, kde vlastně budeš celý školní rok, ale neboj jsem tam profesor takže tam budu s tebou a budu ti pomáhat všechno dohnat, jelikož nastoupíš už do 5. ročníku."

,,Aha... A ty jsi teda můj otec že?"

,,Ano"

,,A matka? Ta je kde?"

,,Um.. víš mezi kouzelníky se vyskytují i tací, kteří jsou zlý a zabíjejí ty co mají nečistou krev to znamená že jsou třeba oba jejich rodiče mudlové a pak jsou ti co mají polovinu krve mudlovskou a polovinu kouzelnickou to jsem třeba já, pak tu jsou ti co mají čistou krev a to jsou ti co mají oba rodiče kouzelniky. A je tu jeden mocný čaroděj a mezi kouzelniky se nazývá jako ty-víš-kdo nebo, pán zla nebo temný pán a ten chce zabít většinu kouzelníků mudlovského původu, také má své no jak to říct, stoupence kterým, se říká smrtijedi."

,,A moje matka je smrtijed? Nebo proč mi to říkáš?"

,,No abych tě s tím nějak seznámil."

,,Dobře"

<><><><><><><><><><><><><><><
Takže tohle by bylo něco k úvodu. Jen nečekejte že budou všechny kapitoly takhle dlouhé, ale budu se snažit. Doufám že se vám to zatím líbí.

~Barča

Samotářka [HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat