|Előre is nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!🥰❤|
~Mingi? Mégis mit műveltél már megint?-kérdezte San, amint Wooyoung és Yunho eltűnt. Tudta, hogy Mingi áll a dolog mögött. Yunho biztos, hogy miatta rohant el könnyekkel áztatta arccal.
~San.. ezt nagyon elbasztam.-Mingi a fejét fogta beszéd közben. Tudta, hogy ezúttal mindent elrontott.
~Ezt hogy érted?-San leült Yunho helyére, legjobb barátjával szemben.
~A tegnapi bulin lefeküdtem vele, utána bepánikoltam és elrohantam, amint végeztünk.-mesélte el a történteket Mingi, ő is csak halk sírásba kezdett. San sóhajtott egyet, egyik kezét barátjának a vállára helyezte. Bíztatásképpen szorított egyet kezével, emiatt Mingi rákapta tekintetét.
~Ez nem jelenti azt, hogy nem tudod helyrehozni.-San halványan elmosolyodott. Yunho és Wooyoung beléptek a terembe. San felpattant a székről és elindult feléjük. Tudta, hogy a mostani kijelentését megbánja majd, de muszáj ezt tennie.
~Youngie, ezen az órán Mingi mellé ülök. Te maradj Yunhoval.-mondta ezt egy sóhajjal kísérve. Látta, hogy Wooyoung is az ajkait biggyeszti, de végül Wooyoung is beleegyezett.A négy fiú ismét a könyvtárban ült. Meglepetésükre csak ők voltak ott és a könyvtáros. Yunho és Mingi között érezhető volt a feszültség, most direkt egymás mellé ültették őket.
~Szóval? Ki kezdi?-kérdezte San, egyik szemöldökét felhúzta. Várta a fejleményeket. Yunho alsó ajkába harapott és oldalra fordította a fejét. Mingi szimplán csak az előtte lévő magyar tankönyvet nézegette.
~Sannie most mit csináljunk?-súgta ezt San fülébe Wooyoung. Barátja vállat rántott, ő sem tudta mit kéne tenniük. Olyan bonyolult ez az egész.
~Én és San elmegyünk keresni egy szöveggyűjteményt. Ajánlom, hogy beszéljétek meg, mire visszaérünk.-Wooyoung felállt székéből és San kezére fogva indult el a polcok közé. Az idősebb nem ellenkezett, csak ment barátja után.
~Tényleg szükséged van szöveggyűjteményre?-érdeklődött San, Wooyoung pedig bólintott. Elkezdett a sorok között keresgélni. Felnyúlt egy könyvért, de nem érte el. Hirtelen egy másik személyt érzett meg háta mögött. Wooyoung realizálta, hogy ez biztos San. Miután megcsapta őt San finom illata azt hitte szédül egy kicsit. San keze Wooyoung derekára vándorolt, közben felnyúlt a könyvért, amit Wooyoung képtelen volt elérni. Ő simán elérte a kis tárgyat. Még mindig szorongatva Wooyoung derekát, a fiú kezébe nyomta a szöveggyűjteményt.
~K-Köszi..-motyogta Wooyoung. Megérezte, hogy San a vállára helyezi állát, közben átölelte derekát. Hiába volt ez zavarba ejtő, Wooyoungnak nagyon tetszett. Élvezte, ahogy San hátulról ölelgeti.
~Sannie?-szólította Wooyoung barátját, aki csak egy hümmögéssel válaszolt.
~Megcsókolhatlak?-egy elég meglepő kérdés hagyta el Wooyoung száját. San nem is kicsit illetődött meg.
~Nem kell ilyeneket kérdezned, Youngie. Csak simán tedd meg.-San kuncogott egyet, majd maga felé fordította Wooyoungot. Ezután a fiú ajkaira hajolt. Óvatosan csókolták egymást, mintha mindketten porcelánból lennének. Wooyoung el akart válni, de San nem engedte.
~San..-Wooyoungnak szimplán egy pillanatra sikerült elválnia, mivel San ismét birtokba vette ajkait. A fiatalabb nem tudta mit tegyen, hirtelen azt sem tudta hol van. San teljesen elvarázsolta őt. Egyik kezét San mellkasára helyezte, a másikkal barátjának a tarkójára fogott. Annál fogva húzta magához közel a srácot. Észre sem vette, de kezéből kiesett a szöveggyűjtemény. Az most a földön hevert. San kezei párja derekán pihentek, imádta, amikor itt foghatta őt. Nem volt biztos abban, hogy jó ötlete-e az, amit most kitalált, de ki akarta próbálni. Bal kezét lassan lejjebb csúsztatta, majd belemarkolt Wooyoung fenekébe. A fiatalabb kissé megugrott, de ennek ellenére egy halk nyögés is kicsúszott belőle. San belemosolygott a csókba, elégedett volt Wooyoung reakciójával. Az alacsonyabb fiú azt hitte, hogy az ilyesfajta közeledés zavarni fogja, de ezúttal nem ez történt. Imádta San érintését.
~Befejeztétek?-szólalt meg egy mély hang mellettük. A két fiú rögtön elhátrált egymástól, szemeik kikerekedtek. De azért San még mindig fogta Wooyoung derekát. Mingit pillantották meg, szemei vörösek voltak, arca tiszta víz könnyeitől.
~Mingi? Mi történt?-sokkolt le San. Azt hitte Yunho és Mingi ki fognak bekülni. Érthetetlen számára a helyzet.
~Yunho elutasított..
YOU ARE READING
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanfictionCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..