5. Fejezet

0 0 0
                                    

Hirtelen egy hang szólította Shawnt és itt vége is lett a gyönyörű pillanatnak. Oldalra kapta a fejét, ahol a műsorvezető állt. Biccentett, hogy egy pillanat és megy, majd újra rám szegezte tekintetét. Továbbra is csak nézett, majd eltolta magát a faltól még mindig engem bámulva, majd szó nélkül elment. Ennyi? Itt álltunk vagy 5 percig, én majdnem összeestem a gyönyörtől, erre meg nem mond semmit? Köszi Shawn. Annyira imádlak.
Az épület előtt várt Paul a kocsival. Beszáltam, bekapcsoltam az övem és nagy sóhajjal rá néztem. Megingatta a fejét.
- Jajj, te!
- Mi van?- kérdeztem kiváncsian. Nem értettem mire gondol.
- A vigyor a fejedről lemoshatatlan, szóval tuti történt valami amíg én itt kint várakoztam.
- Nem történt semmi.- hazudtam miközben rájöttem, hogy tényleg idiótán vigyorgok.
Paul átlátott rajtam, így vezetés közben egy szigorú "na mesélj" pillantással elrendezte az ügyet. Elmeséltem neki, hogy mi történt bent.
- Hogy te mennyire rohadtul odavagy érte! Csak egy gyerek! Semmivel sem értékesebb nálad!
Utáltam az ilyen kijelentéseket. A szüleim is állandóan mondogatták, de ők egy idő után megtanulták, hogy nekem ne mondjanak ilyet. Igazuk van. Lehet Shawn csak egy egyszerű ember, de mégis mennyi mindent elért már 20 évesen! Ezért tisztelem rohadtul, mert ilyen fiatalon, ennyire kitartó volt és mennyi mindent elért. Rohadt sokat dolgozott érte és nagyon megérdemli azt a tiszteletet és szereteted amit kap a rajongóitól. Én nem csak egy zenészként tekintek rá. Én nem csak a zenéje miatt szeretem őt. Nekem nem fontos, hogy rohadt jól néz ki (na jó, ez azért nem teljesen igaz). Én azt az embert látom benne, aki nem csak azért készít egy számot, hogy legyen mivel kaszálni, hanem mert üzenetet ad a hallgatóinak. Van mondanivalója a zenéjének és a dalszövegekben érezhető ez.
- Jól tudod mennyire szeretem és tisztelem.- válaszoltam Paulnak.
- Én is szerettem sok zenész. Oda voltam értük. Aztán? Kinőtem belőle! Már nem számít! Elmult az a kor!
- Te ezt nem érted! Ahogy anyáék se! Lehet egy idő után már nem leszek ekkora rajongó, de akkor is hallgatni fogom a számait. Te is hallgatsz olyan számokat, amik régen menők voltak! Ti nem tudjátok milyen az, amikor annyira rajonsz egy emberért, hogy eluralkodik az életeden! És ezt minden velem egykorú nevében mondom! A szülők nem tudják milyen ez! Annyira imádod azt az embert, hogy már semmi nem számít csakis ő. Átadod neki az egész életedet, mert minden róla szól! A szobád faláról ő néz vissza, a telefonodon az alkalmazások mögött is ő figyel. Tudom, azt gondolod ez már beteges és lehet az, de ezt hívják igazi rajongásnak! Olyan mint egy példakép! És sokak számára az is!
Paul hallkan, az utat figyelve hallgatta a kirohanásomat. Miután befejeztem, továbbra is csak csendben vezetett.
-Értem Tücsök. Nyugi, értem.- és ennyivel be is fejeztük.
-----
Napok teltek el a meghallgatás óta. Azóta nem történt semmi különös. Kaptam egy levelet a szervezőktől, hogy a verseny két hét múlva folytatódik, szóval el kezdhetek készülni. A zsűrik a 10000 jelentkezőből minössze, csak 230-at válogattak be. Ebből a 230 emberből, csak 30 jut el az élő showig. Szóval minden erőmmel azon agyaltam, mit énekeljek, hogy megfogjam őket.
A telefonomon lévő zenék között válogattam. Mindenképpen olyat akartam, amit jól ismerek és kötnek hozzá emlékek. A válogatón Shawn Mendest énekeltem, így most úgy döntöttem, egy másik oldalamat is meg kell mutatnom. A 5 Seconds Of Summer-től a Want You Back-re esett a választáson. Hatalmas nagy érzelmi erővel bír ez a szám és nagyon kedves emlékek fűznek hozzá. Igazán nehéz dallama van, Így Paul segítségével igen hamar el kezdtem gyakorolni. Rengeteg benne a hajlítás, sok helyen magasan kell énekelni. Kész kihívás, de ettől olyan jó.
-----
A két hét nagyon megterhelő volt. Sokat készültem az előadásra, de a végén már annyira kifáradtam, hogy nem volt energiám semmihez.Anyuékkal éjszakába nyúlóan beszélgettünk és már előre tervezték, hogy fog kinézni az első albumborítóm. Hát igen, a szüleim nagyon lelkesek.
A bátyámmal is sokat találkoztam, többször meglátogatott minket Paullal és elmentünk kávézni vagy sütizni. Szívesen meghallgatott, mindig megértette,mit érzek és bármikor számíthattam rá. Jos nem egy érzelgős típus, így sosem vártam el tőle, hogy tanácsod adjon. Számomra mindennél többet jelentett az a tudad, hogy hozzá bármikor fordulhatok, mert meghallgat és megvéd.
Melody egyenesen nem hagyott élni, fél óránként hivogatott és részletesen el kellett neki mesélnek, milyen Shawn élőben. Elmondtam neki azt is mit mondott és mi történt a színpad mögött. Erre ő az esküvőnket kezdte szervezni. Aha, oké... Teljesen normális környezetben élek!
-----
A következő meghallgatás napján, teljesen fáradtan ébredtem fel. Kimerült voltam, de már alig vártam, hogy újra láthassam Shawnt.
Felkaptam egy kék, ejtett vállú ruhát, majd összekötöttem a hajam, feldobtam némi sminket, majd még egyszer át akartam olvasni a dalszöveget, de rájöttem, hogy teljesen felesleges, mivel amúgy is tudom és minden rendben lesz, mert eleget készültem.
Paullal elindultunk a műsor központjához, ahol a szokásos nyűzsgés fogadott minket. Az ajtón belépve a hasam görcsölni kezdett és ideges lettem. Az öltözőbe érve, már egy jó pát szereplő készülődött a smikasztaloknál. Pault egy kis idő után, elment, ma nem tudott ott lenni, mivel volt pár elintézni valója. A lapostalpú cipőmet lecseréltem egy elegánsabbra, a hajamat pedig kiengedtem és hagytam, hogy szétomoljon a vállamon.
Épp jött egy SMS-em, így lepillantottam a telefonomra, Melody írt, tudni akarta, mi ujság? Megírtam neki, hogy minden oké és hogy nem találkoztam Shawnnal, mert előre tudtam, hogy ez lesz a kövi kérdése.
Mikor elküldtem az üzenetet egy kéz fogta meg a vállam és ilyedten pillantottam fel. Anne állt előttem. Lenge, rózsaszín ruhát viselt, a haja be volt sütve, smink pedig még nem volt rajta.
- Mi újság van Mendes Army?-kérdezte mosolyogva és azonnal vettem az adást, értettem mire gondol.
- Izgulok.-válaszoltam hallkan. Nem akartam, nagyon felszólalkozni, még a végén azt hiszi tök nagyképű vagyok.
- Miért is?- nevetett fel.
Óvatos pillantással, szavak nélkül üzentem neki és meg is értette mire gondolok. Még mindig Shawn miatt voltam ideges.
Odahúzott egy széket és leült mellém.
- Eláruljak valamit?- vigyorgott fúrán a tükörbe.
Rámosolyogtam.
- Shawn éppen a fodrásznál ül. Az előbb voltam bent nála. Reggel, mikor megjött, közösen átolvastuk a kérdőíveket amiket kitöltöttetek az előző műsor után és a tiédet elég sokáig böngészte. Kérdezett is rólad, hogy tudunk e egyebet, mint ami a papíron van.
A szívem hevesen vert és elkezdtem izzadni. Úristen, rólam kérdezgetett! Ezt nem hiszem el!
Anneval még beszélgettünk egy ideig, igen sokat érdeklődött, afelöl, miért pont a színészet érdekel a legjobban. Igazán magabiztos, megértő és szókimondó nő, de rettenetesen aranyos személyisége van. Bár Shawnról nem mesélt sokat, mégis úgy éreztem elég jól ismerik egymást.

Want You Back - Shawn Mendes fanfictionWhere stories live. Discover now