baslangıç

59 7 8
                                    

Hepimiz yasanir bir dunyada yasamak icin gonderildik oysa suan bu dunyadan kacamanin kurtulmanin pesindeyiz pekiya ne oldu nasil bu hale gedik yaradilis amacimiz neydi suan ne haldeyiz .

Aslinda insan irki cok uzun engebeli yolardan gecti yoksa suan en basa mi donduk peki daha once nasil yasardi insanlar gokyuzunu izleyebilirler miydi saatlerce ormanlarda yuruyusler yaparlarmiydi ya da cocuklar gercekten parklarda oyun oynar miydi? Ne kadarda guzel bir dunyamiz varmis peki insanlar neyden sikayetciydi acaba bu guzel dunyada neden yasamalarini devam etmek yerine her seyi yaşanılmaz kıldılar.

    Bize ,insanligin gelecegine , cok mu gorduduler denizde yuzmeyi,kırlarda koşmayi,hayvanlarla dost olmayi.Bir zamanar insanlara en iyi dost hayvanlardi derdi buyuk babam peki ya simdi ...

Simdi neden insanligin en buyuk dusmani haline geldi? buna ne surukledi onlari? peki ya oksijenimiz bizi hayata baglayan tek yasam kaynamiz neden artik bizim vucuduzda bir zehire donusuyo ?

   Hayatimiz kapali bir teneke parcasinda geciyo biz yasiyormuyoz acaba yasiyorsak hayat bu mu gecekten bunun icinmi gonderildik. Nefes icin bir makinaya yemek icin bir haba mi ihtiyacimiz var hayataki yaradilis amacimiz bu mu Sahi bizmi sebep olduk yoksa bir kez bile bizi dusunmeden yasayayan dunyayi katleden bencilikleri ugruna gozlerini kan burumus atalarimizmi.

     Bundan onceki hayata ,yasanir olan dunyamiza dair tek bir ani bile yok hafizamda her sey o kadar buğulu o kadar bilinmezler icinde 've o kadar karanlik ki tek amacimiz aydinliga ulasip evrenin bizi cezalandirdigi bu cehenemden bir kurtulus yolu bulmak.

Yok OluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin