lisaa

33 6 2
                                    

   O kadar karanliklar icinde hic mi umut verici bir sey yok dersiniz belki . Her sey karanlik olsada benim icin umut olan aydinlik olan kiz kardesim Lisa benim kardesim benim  sorumlulugum. Lisa  icin bu karanlik dunya hepimizden daha zor  geciyo. Daha cok kucuk ama zor ve kati kuralarin esiri oldu. Ama o  okadar guclu ki hicbir sey onu yildirmadi hala cok cesur ve hala kimseyi dinlemiyor kendi bildigini okuyor.

     Hayat ona her seyi yasatarak ogretti her seyi en derinden en acisiyla daha kucucuk yasinda onun icin bu lanet olsasi mucadele basladi. Onu koruyamadim bensiz yapamaz, hic bensiz kalmadi diye cok haykirdim .Ama onu her seye ragmen dimdik ayakta gordugumde iste benim kardesim dedim benim, aslinda onun benim korumama degil sadece sevgime ihtiyaci vardi onun cunki artik o kucuk Lisa degil artik bir savasci olmustu.

    Ama hala korkularim vardi.Cektigi zorluklar onu daha da acimasizlasitirmis mucadelesi ugruna gozleri karamisti .Onu gordukce bizden oncekileri hatirlar olmustum bana onlari ve onlarin hirslarini hatirlatiyordu. Peki ya Lisa yi bu kadar acimasizlastiran bizden farkli kilan Neydi;

   Yasaklar en zirvedeydi  her cignen kanunda acimasizca cezalar veriliyordu.Herkes Insanlik irkinin sonuna gelindigini dusunurken vazgecmediler dayandilar yer yuzundeki yasamlarini kaybeden insanlar altinda devasa bir yer inşa ettiler. Varlikli soylu herkes yasamayi birakmadi devam ettiler hatlarinin farkina varip pes  etmektense tum hatalara yenilerini ekleyerek devam ettiler.
  

         Tam 96 yil oldu devasa yok oluşun ardindan yillar gectikce nufusun artmasiyla kaynaklar tukenmeye basladi.Zorlu kanunlara her gun bir yenisi eklendi .Kanunlara uymayan cocukar 20 yasina kadar cezaevinde kaldiktan sonra egitimi tamalarlarsa kurtuluyorlardi tamamlamazlarsa eger yer yuzune atiliyordu.

     Bilim insanlarinin arastirmalarina gore yer yuzunde besin ihtiyackarini karsilasalar bile en fazla 1 hafta yasayabilirler ya hayvanlarin sadirisina ugrayarak ya da fazla radyasyonun etkisiyle kisa surede hayatlarini kaybederler .

    20 yas ustundeki insanlarda ise hic bir sans olanagi bile yoktu. Hemen yeryuznde olume terk ediyorlardi.

      Bole bir yasama yasam denirse derken bundan  bahsediyirdum tam olarak ...

Yok OluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin