Sonun Baslangici

30 6 1
                                    

  
   Her yok oluş bir son mudur? Yoksa bir baslangic mi?

      Her sey bitmisti . Yapayalnizdimm artik kimsem kalmamisti annemi gozlerimin önünde ölüme terk etmislerdi kardesimi ise benden koparmislardi...

  
        Herkesin unuttugu bir sey vardi ben daha bir cocuktum sorumluluklarim beni olgunlastirsa da daha bir cocuktum ...

 
      Yillar gecmisti lisa nerdeydi beni hatirliyormuydu .Yoksa onu yalniz biraktigim icin benden nefret mi ediyordu.

     Lisa daha cok kucuktu cok buyuk acilarala mucadele etti hayat onu olgunlastirdi ama bu kadarina o bile dayanazdi yapamazdi .

     O sadece hayalerle buyumustu gerceklerden haberi yoktu.Buna dayanabilir miydi benim kucuk lisam?

     Ya da ben yalnizlaikla daha ne kadar mucadele edecektim. Boyle olmazdi dayanamiyordum.Bir seyler yapmaliydim kardesimi kurtaramiyorsam bile ona kavustugumda  beni iyi yerlerde gormeliydi.

   Lisaya inaniyordum oradan kurtukacakti , tum testleri basariyla gececekti karsima cok bilgili yuksek mertebede herkesin saygi duydugu bir genc kiz gibi cikacakti.

      Ben de biseyler yapip kendimi gelistirmeli, okula gitmeli her sey yeniden baslamaliydi .

   Artik yalniz degildim . Kitaplar dostlarim olmustu ,ogrenmek bilgilenmek arastirmak tum acilarimi unutturuyordu bana zaman ancak bu sekilde gecerdi. Kardesime örnek bir abla olmaliydim...

   Sonunda başarmistim  dunya bilimleri koluna secilmistim artik tum calismalarin en derinde icinde olacaktim belkide dunyaya yer yuzune cikacagimiz zamanin bulgularina ben tanik olcaktim insanlara bu karanligin bitecegini aydinliga ulasacagimizi ben duyuracaktim artik bende onlardan biriydim bende yetkikiydim kardesime ornek bir ablaydim.

   Etrafım da muhendisler , teknikerler, bilim insanlari ,yer halkinin baskanlari vardi . Bende onlardan biri miydim artik yillarca nefret barindirdigim kin besledigim insanlardan biriydim bende ...

    Ama onlari alt edebilmek icin bunu yapmaliydim onlardan biri olup onlarla esit guce sahip olmaliydim.Yoksa basaramzdim bu kurulu duzeni yikamaz bu her gun ustune katlanan hatalara son veremezdim. Kardesime soz verdigim gibi ona o hayal dunyasini      yasatamazdim ...

      Artik calismalara bende baslamistim , yeryuzundeki drum bizim dusundugumuzden daha tehlikleiydi 96 yil gecmis olmasina ragmen yeryuzu radyasyondan temizlenmemis aksine her gecen gun daha tehlikeli bir hal aliyordu . Hayvanlar ve yeryuzunde kalip radyasyona marus kalan tum canlilar artik daha tehlikeliydi .

   Radyasyona bagisigi olmayan vucutlarimizin bu sartlarda yer yuzunde hayatta kalmasi mümkün degildi.

    Belkide pes etmeliyiz artik bu yasami guzellikleri hak etmedigimiz icin tanri tarafindan cezalandiriliyoruzdur. Daha fazla direnip gunahlarimizi katlamaktansa pes edip köşemizde olmeyi beklemeliyiz.

     Yillar gecti insan irki buyuk aci dolu sinavlara tabi tutuldu ama kimse bundan ders almadi . Hep kendiniz icin birilerini geride biraktik ama simdi oyle bir yerde sıkıştık ki burdan bir kurtuluş yok.  Gecmiste atalarimizin aci çektirdikleri suan bizim sonumuzu getirmek icin pusuda bekliyor .

      Biz ise gecmistede yaptigiz gibi korkakça davanmanin hep kendimizi kurtarmak icin yem bulmanin pesindeyiz .

    Bu kadar aci kimseye ders olmamis bizler bencil pislikler olmanin otesine gidememisiz .

   Evet direndik yasadik ,hayattayiz insan irkinin sonu gelmedi , hep yasama tutunduk ,peki ya geride biraktiklarimiz göz göre göre ölüme terk ettiklerimiz.

   Biz yasayalim die ölen vahsi yaratiklara dönuşen diğer herkes ,ne farkımız var onlardan gucumuz, paramiz mi gercekten? Bunun icin mi insanlar olume terk edildi geride birakildi .

    Bu vicdan azabiyla nasil yasayabilir insan bu aldigimiz oksijeni rahatca teredutsuz nasil icimize çekebiliyoruz.
  

  Yıllar geciyor ama onlar bekliyorlar ve asla unutmayacaklar cunku acilari o kadar derin ki bunun sorumlusu olan bizleri cezalandirmak, intikam almak,zamaninda onlara yaptigimizi simdi onlar bize yapmak istiyorlar .

     Tarih hep kendini tekrarlamistir. Bizler , bizden öncekilerin hatalarinin bedelini ödedik  fakat hiç iyi insan olamadik hatasiz bir nesil olmayi basamadik.

    Hep pisligimizde boğulduk, artik kurulu olan bu duzen kalkmaliydi   , hep birilerinin arkada birakildigi sistem yerine yok oluşu hep beraber yaşamaliydik. Yeni bir baslangica ise hep beraber ulaşmaliydik.

    Bizler yer halki ,orman halki degil. Hepimiz birdik ,insan irkiydik kurtulusu birlik olarak yakalayacaktik .

     Yasadiklarimizdan. ders cikarmaliydik,tanri tarafindan verilen bu ceza bitmeliydi, bizi biz yapan insani duyglarimiza ,dunya yaşamina dönmeliydik . Bizler yer yuzunde insan gibi yaşamaliydik, bu defa arkamizda kimseyi birakmadan bencil isteklerimizi geride birakarak. Kendimiz icin degil tum insanlik icin cabalayarak bizi biz yapan ama benciligimizin gerisinde körelen insanlik duygumuzu tekrardan canlandirarak, hayata karsi umudumuzu kaybetmeden bir gun tekrardan yer yuzune cikip hayalerimizi gercek kılmaliyız.

    Bunu başarmak zor olacakti  ne yer altindakileri ne yer yuzundekileri ortak bir amac ugruna bir arda toplayabilirdik .

  Birlikte yasmak icin gonderildigimiz koca dunyada birbirimize en büyük duşman olmayi nasil basardik?

    Bir seyler yapmaliydim , Lisa icin basarmaliydim ama yalnizdim kimsem yoktu .

   

Yok OluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin