Hikayenin kalani miller darwinden;
Babam benimde herkes gibi egitim almami istiyordu . Bense bunu hicbir zaman istemedim .Etrafimda cok fazla insan vardi herkes benimle ilgileniyordu . Ama onlarin hicbirini istemiyordum cevremde onlarla gorusmek ayni ortamda olmak istemiyordum. Cunki onlar Miller oldugum icin degil Jake Darwinin oglu oldugum icin yanimdaydilar .
Evet Jake Darwinin ogluydum ama bu o kadar zordu ki jake Darwinin oglu olmak bana yalnizca zorluk ve mutsuzluk veriyordu. Bu zorluga cok kucuk yaslarda tek basima alismam gerekti ,yapayanliz bir cocukken buna direnip bu zorluklarla yuzlesmem gerekti . Annesiz , sevgisiz ve yapayalniz miller icin hayat hic gozuktugu gibi değildi.
Daha cok kucuktum tek hatirladigim annemin gozlayaslari icinde bana soyledigi son sozcuklerdi . Daha cok kucuktum hicbir sey anlamiyordum . Her gece annemin beni terk ettigini dusunup ona daha cok kiziyordum. Herkes annemin bir hain oldugunu soyluyordu. Onu bu sekilde hatırlamam icin herseyi yapiyorlardi .
Buna inanmak istemedim hic bir zaman benim annem beni bırakmaz o beni cok seviyor , beni almaya gelecek cok mutlu olacagiz diye sayiklayip dururdum.Yillar gecti ustunden artik buyumus 18 yasima gelmistim. Herkes yeni yasim icin toplanmis , deli gibi egleniyodu. Bense bunlarin hic birini istemiyor ve bu sahtekikten bir an once kurtulmak istiyordum.
Yillardir bekledigim 18 yasima artik girmistim . Benim icin herseyden önemli tek bir sey vardı. O da annemin gitmeden once soyledikleri...
Wannabe: Miller bunu yapmak zorundayim seni birakmak zorundayim ben basaramdim ama sen basaricaksin insanlari sen kurtaracaksin suan beni anlamıyorsun ama zamani geldiginde cok iyi anlayacaksin sana vercegim bu kutuyu sakla ve konustuklarimizdan kimseye bahsetme olurmu miler . Ne olur benden nefret etme ben seni cok seviyorum unutma ki ben seni izliyor olacağım . Bunu basaracagina ve insan irkini senin kurtaracagina eminim . Simdi bu kutuyu al ve sakla kimseyede birseyden bahsetme 18 yasini doldurdugunda bu kutuyu ac bu kutuda kitaplar var ve benim sana yazdigim yazilar bunlari sana dizdigim sira ile oku ama kimse gormesin olurmu cok dikkatli olaman gerekiyor. unutma miller 18 yasini doldurduktan sonra bu kutuyu acacaksin ve kimsye bundan bahsetmeyeceksin seni cok seviyorum...
Her gece bu sozleri tekrarladim ve bugunu bekledim. Annemin söylediği ilk koşulu yerine getirmistim kutudan kimsenin haberi olmamisti . Ama artik daha dikkatli olmaliydim . Cunki herseyi ogrenecegim gun gelmisti bunu yaparken de çok dikkatli olmalıydım.
Parti biter bitmez yogun oldugumu ve odama gidip dinleyeceğimi soyleyerek odama ciktim , arkamdan kapiyi kilitledim. Dolabimin altindaki gizli yerden kutuyu cikardim , zor olsada kutuyu actim . İcinde onlarca kitap ve harita vardi . Ama ben ilk kitapla baslamli ve aceleci davranmamaliydim . İlk kitabi elime aldim . Ustunde sonun baslangici yaziyordu bu baslik bana cok tanidik geldi ve daha fazla merak edip hemen okumaya başladım.