7

1.7K 53 18
                                    

Jak uczy cię grać w siatkówkę?

|Sugawara Koshi|

Spokojnie i powoli, chce aby sprawiało ci to radość.

|Kageyama Tobio|

Tylko pokazuję i każe idealnie naśladować, przez co nie raz się pokłóciliście i wróciłaś do domu. Następnego dnia nie rozmawiałaś z nim.

|Tsukishima Kei|

Każe ci uważać aby nie oberwała piłką z czego koniec końców i tak nią obrywasz a on opatruje ci twarz cały czas udając zimnego i obojętnego.

|Oikawa Tōru|

Robi to taki abyście się oboje dobrze bawili, trochę się popisuje, dopóki nie przyjdą jego fanki. Bo zazwyczaj cię ignoruje i do nich idzie, a ty obrażona wychodzisz i wracasz do domu. Potem wypisuje ci cały wieczór i stara polepszyć humor.

|Kenma Kozume|

Głównie tego nie robi bo gra. A jak porzuca ci piłkę to za długo to nie trwa.

|Kuroo Tetsurō|

Uczy cię blokować ale niezbyt mu to wychodzi bo jest zbyt zdekoncentrowany a zwłaszcza kiedy skaczesz.

|Ushijima Wakatoshi|

Stara się aby nie odbijać piłki za mocno i przypadkiem nie zrobić ci krzywdy, chociaż już nie raz przeleciała obok ciebie i wbiła się w podłogę. Tendou również starał się pomóc swojemu przyjacielowi, nawet w pewnym momencie zaczęłaś się bać tego sportu.

|Miya Atsumu|

Uczy cię grać jak najsprytniej tylko potrafi.

|Miya Osamu|

Nie uczy cię, bo bardziej do uczenia cię ciągnie Atsumu.

 ргеfегепсje/szсепагuszе [ 𝐡𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz