18

1.2K 35 8
                                    

Dlaczego jest zazdrosny?

|Sugawara Koshi|
Zazwyczaj jest zazdrosny gdy rozmawiasz z obcymi chłopakami których on nie zna. Czuję niepokój gdy rozmawiasz z kimś dla niego obcym, ale nie chce tobie przerywać rozmowy więc czeka aż skończysz.

|Kageyama Tobio|
Jest zazdrosny gdy rozmawiasz z innymi chłopakami, morduje ich zazwyczaj wzrokiem. Czasem potrafi wybuchnąć gdy kogoś przytulisz. Biedny Hinata, oberwał pare razy.

|Tsukishima Kei|
Zazwyczaj jak rozmawiasz z innymi chłopakami, ale stara się grać obojętnego mordując chłopaków wzrokiem. Gdy przeginają pałe przechodzi obok niego sturchając go przy okazji odciągając cię os niego, uważa że to było "niechcący".

|Oikawa Tōru|
Zazwyczaj jest zazdrosny gdy nie zwracasz na niego uwagi bo rozmawiasz z innymi chłopakami. Dla niego możesz rozmawiać z dwoma chłopakami, z nim i z Iwą-chan.

|Kenma Kozume|
Nie lubi gdy rozmawiasz z kimś obcym. Czuję niepokój i strach.

|Kuroo Tetsurō|
Robi się zazdrosny gdy inny chłopak już na ciebie tylko spojrzy, zaczyna cię całować i przytulać aby pokazać tamtemu że jesteś JEGO i tylko JEGO.

|Ushijima Wakatoshi|
Zazwyczaj nie okazuję zazdrości, ale gdy wie że chłopak przegnię pałe (nawet Tendou) to odciąga cię i przytula do siebie.

|Miya Atsumu|
Robi się mega zazdrosny, zazwyczaj woła cię na jedzenie aby przerwać wam rozmowę, oczywiście odrazu lecisz po jedzonko.

|Miya Osamu|
Zazwyczaj odrazu cię odciąga gotowy pobić chłopaka, starasz się go uspokoić aby nie zrobił mu krzywdy.

 ргеfегепсje/szсепагuszе [ 𝐡𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz