13

1.4K 34 4
                                    

Jak zachowuje się gdy widzi że wstałaś lewą nogą?

|Sugawara Koshi|

Patrzy na ciebie w milczeniu, ale chodzi za tobą. Przecież nie pozwoli swojej myszce chodzić samej.

|Kageyama Tobio|

Na początku w ogóle tego nie zauważa ale gdy pożądnie się na nie wydrzesz, milknie a chwilę potem sam zaczyna się irytować, jednak w duchu myśli że jesteś całkiem urocza gdy się denerwujesz.

|Tsukishima Kei|

Olewa cię a ty olewasz go, bezpieczniej dla niego i dla ciebie.

|Oikawa Tōru|

Na początku nie zauważa, ale gdy się na niego wydrzesz ucieka do Iwazumiego od którego dostaje przy okazji po głowie. Boi się do ciebie podejść a zirytowany Hajime stara się go od siebie odkleić.

|Kenma Kozume|

Zostawia cię w spokoju, bo nie chce cię denerwować jeszcze bardziej i woli abyś sama się uspkoiła.

|Kuroo Tetsurō|

Uwielbia się z tobą droczyć, przez co już nie raz oberwał i gdyby nie szybka reakcja chłopaków z drużyny mógłby być zmuszony doczołgać się do pielęgniarki.

|Ushijima Wakatoshi|

Nie chce cię denerwować, a jednak chodzi za tobą w ciszy.

|Miya Atsumu|

Na początku w ogóle nie zauważa że nie jesteś w humorze, więc obrywa mu się na różne sposoby. Dopiero gdy Atsumu wciągnie w dyskusję Osamu, zostajesz uspokojona gdyż brat bliźniak zabiera brata od którego również obrywa.

|Miya Osamu|

Stara się cię nie zezłości dając ci jedzenie.

 ргеfегепсje/szсепагuszе [ 𝐡𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz