10

1.5K 45 6
                                    

Jak zachowuje się gdy coś zrobił źle i nie chce abyś była na niego zła?

|Sugawara Koshi|

Cały czas przeprasza, obiecując że to nigdy się nie powtórzy i po prostu pękasz, cała złość znika widząc że naprawdę jest mu przykro z tego powodu. Przytulasz go aby poprawić mu humor i upewniasz go że nic sie nie stało.

|Kageyama Tobio|

Wydaje się opanowany, ale tak naprawdę panikuje bo nie wie jak zareagujesz. Oczywiście jesteś na niego zła, więc gdy widzi jaki masz humor kłania się nisko przepraszając cię w duszy modląc się że mu wybaczysz. W głębi duszy czujesz że nie potrafisz się na niego złościć o głupoty i po prostu go przytulasz śmiejąc się, w końcu musiał trochę poświęcić robiąc takie rzeczy prawda?

|Tsukishima Kei|

Przeprasza, ale niezbyt go rusza to że jesteś zła. Tylko wtedy kiedy strzelisz mu focha zaczyna się irytować i podejmuję jakieś działania, koniec końców wybaczasz mu praktycznie na początku ale lubisz go drażnić więc udajesz jeszcze jakiś czas obrażoną. Cóż, zemsta ma słodki smak.

|Oikawa Tōru|

Dramatycznie cię przeprasza co zazwyczaj doprowadza cię do śmiechu, niestety jeśli chodzi o przepraszanie Oikawa ma dobra taktykę.

|Kenma Kozume|

Jego oczy zmieniają się oczka jak u smutnego kocięta. Przeprasza cię z prawdziwym i dobrze słyszalnym smutkiem w głosie, a jako iż nie lubisz jak twój kociak jest smutny przytulasz go wybaczając mu. Uważasz to za niesamowicie uroczę że aż tak się przejmuję.

|Kuroo Tetsurō|

Przeprasza cię, ale widząc że strzelasz focha. Łapie cię i łaskoczę chcąc abyś zaczęła się śmiać bo go to uszczęśliwia co uważasz za uroczę i mu wybaczasz.

|Ushijima Wakatoshi|

Przeprasza i stara się poprawić ci jakoś humor, przytula cię i nie puszcza aż nie zmiękniesz. Po jakimś czasie oddajesz przytulasa wybaczając mu, powtarzając w głowie jaki to on jest uroczy i wtulasz się w niego.

|Miya Atsumu|

Kiedy w końcu uda mu się ciebie przeprosić idzie po radę do brata bliźniaka bo nie jest dobry w te klocki.

|Miya Osamu|

Przeprasza cię i poprawia humor słodyczami i przytulasami.

 ргеfегепсje/szсепагuszе [ 𝐡𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz