Chantal Legrandová je na pohled obyčejnou studentkou z Krásnohůlek. Žije jenom s tátou, protože její matka zemřela, ale nikdo neví jak. Jednoho dne šla do práce a už se nevrátila. Za tři roky studování na škole, si Chantal vybudovala vztahy se svými kamarády. Její nejlepší kamarádkou byla Fleur Delacour, znali se už od prvního ročníku a byli to doposud nerozlučné kamarádky.
Otec Chantal, ale trval na tom, aby přestoupila do Bradavic. Nevěděla proč ale ví, že její táta má ke všemu důvod, takže jí to dřív, nebo později řekne.
Rozdíl mezi Bradavicemi a Krásnohůlkami byl takový, že tady jsou koleje pouze tři. Jsou to Bravoria, je pro ty nejbystřejší, každá co z ní vyšla, byla nejchytřejší. Beutia, kolej krásných dam.
A ta třetí je Ferocitia, kde jsou dívky, které mají silnou mysl. Chodí zde málo dívek a jednou z nich je Chantal.Dnes byl den, kdy Chantal odjížděla. Nechtěla pryč, Krásnohůlky byli její domov, měla zde kamarády a svou druhou rodinu. Doufala, že něco takového, bude mít i v Bradavicích.
„Achjo, Chanty, já tak nechci aby si odjela" říkala jí ubrečená Fleur.
„To já taky ne. Nechci do nějakých Bradavic, chci zůstat tady, ale neboj se budu ti každý den psát" odpověděla jí na to. Vždycky hledala na negativních věcích ty pozitivní, měla to po své matce.
Rozloučila se se všemi dívkami a poté nastoupila do kočáru s Madama Maxime, jejich ředitelkou. Vyprávěla jí o Bradavicích a také o čtyř kolejích a jaké jsou, nejvíce jí zaujal Zmijozel, byl něco jako Ferocitia.
Když dorazili na místo, Chantal zapomněla dýchat. Bradavice byli opravdu krásné, sice se Krásnohůlkám nevyrovnali, ale měli svoje kouzlo.
****
Když Chantal vstoupila do velké síně, všem klukům se zatajil dech. Měla na sobě Krásnohůlskou uniformu. Na zádech jí splývali platinové vlasy, její modré oči pozorovali všechny okolo. Obličej a ostré rysy, byli jako kdyby ho vytesali andělé. Jedním slovem, byla nádherná.
„Mhmm studentka Krásnohůlek, z čistokrevné francouzské rodiny. Máš v sobě něco z tvojí půvabné matky, ale také z tvého otce, který byl v Nebelvíru. Ale v tobě je něco jiného, ať je to tedy ZMIJOZEL" dořekl moudrý klobouk. Zmijozelští byli rádi, že někoho takového mají ve své koleji. Ostatní se pouze divili, že někdo takový byl zařazen mezi hady.
ČTEŠ
dračí krev | hp ✔
FanfictionChantal - studentka z Krásnohůlek, přestoupí do školy čar a kouzel v Bradavicích, na přání svého otce. Sama ale ví, že on má ke všemu rozumné vysvětlení a dřív, nebo později se to dozví. Celé roky v Bradavicích bude zjišťovat, co se stalo s její ma...