Cennet'e herşey normal'idi. Jungkook etrafta uçuşan ve acele ile koşuşturan melekleri seyrederek yürüyordu,birden bir çığlık duydu - '' çekilin çekilin diyorum '' Jungkook sesin geldiği yöne bakar ve hızla kendisine yaklaşan meleğe şaşkınca bakar kenara çekilemeden melek hızla Jungkook çarpar ikisi yerden kalkar.
Jungkook kıza bakar '' iyimisin '' küçük kız kanatlarını hareket ettirmeye çalışır,başaramayınca gözleri dolar Jungkook panikle '' hey ağlama '' küçük kız kafasını kaldırır o sırada bir melek hızla yanlarına yaklaşır '' Seonam iyimisin tatlım '' -'' iyiyim öğretmenim kontrolümü kaybettim'' Jungkook iki meleğe bakar '' merhaba öğretmenim ben Jungkook '' -'' tanıştığıma memnun oldum Jungkook bende Baş Melek SeokJin buda benim yaramaz öğrencim '' öğrencisinin kanatlarını okşar küçük kız inler SeokJin şaşkınca Seonam'a bakar kanatlarını incelemeye başlar.
'' Seonam bebeğim kanatlarını yaralamışsın kanıyorlar Taemin'i bulmamız lazım '' Jungkook ikiliye bakar ve birden yerinden sıçrayacak şey gerçekleşir '' heyooo biri benden mi bahsetti '' Jungkook eli kalbinde kocaman gözlerle karşısındaki kısa saçlı güzel meleğe bakar '' uhh Taemin sen Seonam'a bir bak kanatlarını yaralamış bende tanrının bana verdiği görevi yerine getireceğim '' '' anladım Jinnie hadi Seonam gidelim ve kanatlarına bakalım '' iki melek uzaklaşır SeokJin hızla Jungkook'a döner. ''Jungkook du değilmi tanrım heryerde seni arıyordum herkeze aptalca seni sordum. ''Jungkook şaşkınca karşısındaki meleğe bakar ''neden beni arıyordunuz öğretmenim '' '' tanrı sana görev vermemi emretti insan oğlu tanrıdan bir şey istedi ve Jungkook sen o insanı mutlu edeceksin.
''Jungkook heycanla, ''ne görevmi dünyayamı gidicem '' - ''evet Jungkook, Kim Taehyung adında genç birisini mutlu edeceksin'' ''ahhh SeokJin öğretmenim çok heycanlıyım'' - ''ama Jungkook eğer ona aşık olursan ve onun için göz yaşı dökersen, ölürsün'' Jungkook anlamamış şekilde bakar ''nasıl yani'' SeokJin derin nefes alıp iç çeker ''bak Jungkook 1. göz yaşında gök gürler anlaki burası karışacak, 2. göz yaşında yıldırımlar etrafa düşecek anlaki tüm melekler Tanrı'dan seni bağışlamasını isteyecekler, 3. göz yaşında ise yağmur yağacak anlaki Tanrı seni azrail den kurtaramicak melekler senin için ağlayacak ve meleklerin göz yaşları seni buhar haline getirecek'' Jungkook ciddiyetle dinledikten sonra '' başara bilirim '' gülümser SeokJin tebessüm eder yavaşca Jungkook'a yaklaşır elleri ile gözlerini kapatır Jungkook gözlerini açınca karşısındaki kocaman okulu görür. - '' evet Jungkook Tanrı yardımcın olsun ''
- MELEK SEOKJİN, MELEK JUNGKOOK İLE BERABER DÜNYA'YA GİDİYORSUN ONA YOL GÖSTERİCİ OLACAKSIN ''
Jungkook ne olduğunu anlamadan karşısında kendisi gibi okul kıyafetleri ile beliren Seokjin'e bakar.SeokJin şaşkınca üstüne ve Jungkook'a bakar Jungkook sevinçle '' peki melek SeokJin'' ''bana Hyung de melek kısmını telafuz etme'' Jungkook '' tamam Hyung '' ikisi okulun bahçesine girerler herkez şaşkınca ikiliye bakar.
Jungkook ''peki benim mutlu edeceğim insan nerede'' SeokJin ''sınıfında'dır zaten onun sınıfında olacağız'' Jungkook sevinçle etrafta zıplar durur SeokJin, Jungkook'un haline güler okul'un içine girip Müdür'ün odasını aramaya başlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEĞİM (TaeKook)
Fanfiction"Jungkook beni sevdiğim çocuğa kavuşturduğun için sana minnettarım" Jungkook zayıfca gülümser gözünden 1 damla düşer ve birden gök gürler."Taehyung" " bak Jungkook görevin beni mutlu etmekti ve mutluyum" ve bir gözyaşı daha ardından yıldırımlar. ...