BÖLÜM 2

155 14 38
                                    


Hoseok kaşlarını çatmış şekilde okul koridorlarında yürüyordu ve aniden bir kapı'nın önünde durdu, tam çalacaktı ki kapı aniden açılır içerden 2 kişi çıkar. Hoseok ikisine bakar Jungkook ve SeokJin karşısındaki çocuğa bakarak ; '' önümüzden çekilde geçelim kapıya sahipmişsin gibi durma '' Jungkook, SeokJin'in kolunu çekiştir '' Hyung kimseye karışma gel '' SeokJin'in kolundan tutup çekiştirir.

Hoseok giden ikilinin arkasından sırıtır,Müdür'ün odasına girer ; '' ahh merhaba ben yeni öğrenci Jung Hoseok '' -'' ahh öylemi'' kağıtları inceler önündeki Öğrenci Kayıt dosyasına bakarak. ''evet sınıf'ınız 12P bula bilirsiniz değilmi '' Hoseok '' tabiki bula bilirim çocukmuyum '' gözlerini devirerek müdür'ün odasından çıkar kendince sırıtıp '' güçlerimi seviyorum '' hızlıcana sınıfına doğru gider içeri girince iki meleği görünce sırıtması yüzüne yayılır gözlerini kapatarak '' çok akıllıca efendim size bir kere daha hayran kaldım '' - '' çok konuşma Hoseok bundan daha fazlasını yapa bilirim ama şuanlık bir durum yok'' Hoseok kafasını sallayıp en arkaya geçer.

Jungkook sıkılarak '' Hyung heyy Hyung '' gözleri kapalı olan SeokJin'i dürter,SeokJin gözlerini açıp '' tanrı aşkına Kook tanrı ile konuşuyorum '' Jungkook dudaklarını büzerek '' özür dilerim Hyung'' SeokJin, Jungkook'un dudaklarına vurarak güler '' çirkinleşiyorsun yapma şunu'' Jungkook kızararak başını öne eğer ve birden ses duyarlar ''JUNGKOOK VE SEOKJİN ŞEYTANLAR İŞ BAŞINDA DİKKATLİ OLSANIZ İYİ OLUR '' Jungkook korku içince SeokJin'e bakar ''Hyung korkuyorum ben hiç şeytan görmedim'' SeokJin kahkaha atarak '' o çirkin varlıkları görmek bile istemezssin Jungkook sessiz ol toplu ortamda konuşmayalım bu durumu '' Jungkook masumca başını sallar o sırada sınıf'a ortalama boylu sarı saçlı bir çocuk girer çocuk sınıf'a bakınca şaşırır yeni gelenleri inceler gözlerini devirerek sırasına doğru yol alır.

SeokJin heyecanla : '' işte Jungkook bu koruyacağın çocuk adı Taehyung '' fısıltı ile kulağına söyler ama onları dinleyenden aniden sırıtır ''demek Taehyung sensin iyi beden'' Jungkook heyecan ile arkasını döner tüm dişlerini gösterecek gülüş Taehyung'a sunar.

Taehyung şaşkınca kendisine sırıtan çocuğa bakar içinden geçirir ''bu çocuk neden deli gibi sırıtıyor tanrım Tavşana benziyor.'' Taehyung utangaçla kafasını hafif eğerek selam verir gülümser. Jungkook heyeanla SeokJin'in kolundan tutup sarsmaya başlar '' bana güldü Hyung bana gülümsedi '' - '' ahh Jungkook bırak kolumu acıtıyorsun '' Jungkook aniden SeokJin'i bırakınca sarsarken SeokJin geriye düşer Jungkook gözlerini açarak '' HYUUUUNGGG İYİMİSİN '' birden bağırınca herkez onlara bakar bazı öğrenciler '' yeni gelmelerine rağmen fazla ses yapıyorlar '' SeokJin tek elini sıraya vurur bedenini kaldırmaya çalışır '' ahhh yüce Tanrım insan formun dayken çok can acıyormuş bunu öğrendim '' Taehyung ikisini gülerek izler ''tatlı çocukmuş'' içinden geçirir, Hoseok kaşlarını çatmış Taehyung'a bakar ve birden başına ağrı girer '' HOSEOK!! O ÇOCUĞU KENDİNE AŞIK ET AŞIK ET Kİ O İKİ MELEK ÖLSÜN '' Hoseok gözlerini açar karşısında Jungkook'un kulakları iki tarafa çeken SeokJin'i görünce gülümser '' ahh Hyung özür dilerim acıyor, lütfen '' - '' benimde canım acıdı ne hissettiğimi anla diye yaptım '' O sırada öğretmen sınıf'a ayak basar '' herkeze merhaba ben yeni öğretmen Kwon Yuri ingilizce derslerinizi benimle işleyeceksiniz '' sınıftan mırıldanmalar gelir '' bu dersi es geçerek tanışma dersi yapalım ''

herkez gülmeye başlar,Hoseok göz devirerek '' kısaca yoklamayı oku '' BEN '' diyenin yüzüne bak kim olduğunu öğren işte '' sınıf kahkaha atmaya başlar SeokJin öldürücü bakışlarla Hoseok'a bakar aniden ayağa kalkarak '' ben Kim SeokJin buda benim ikizim Jungkook '' Jungkook'un ensesinden tutup kaldırır ajaungkook utangaçca '' merhaba ben Jungkook '' kızlar ince sesleri ile '' selam Jungkook, - yakışıklıymışssın '' Jungkook yüzünü kapatarak sırasına oturur,Taehyung ' yakışıklısın ' diyen kıza öldürücü şekilde bakarak ayağa kalkar ''bende Kim Taehyung'' Jungkook kafasını arkaya çevirerek hayranca Taehyung'un güzelliğine bakar, sonra herkez tek tek kendini tanıtır...

MELEĞİM (TaeKook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin